  • 51. Data: 2005-04-11 16:32:59
    Temat: Re: [VW] Opłata za prowadzenie konta
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości No ale msci sie polityka "wszystko za darmo". Daliby od
    > poczatku 2 zl, albo zaleznie od salda i juz..

    Ciekawe od czego maja jakis analitykow, skoro nie moga wzorem Lukasa
    zroznicowac oplaty za prowadzenie konta; trzymasz sporo kasy na lokatach i
    na koncie, nie placisz nic, bank zarabia na tobie i ty jestes zadowolony, a
    tak wrzuca sie wszystkich do jednego worka. Ciekawe, gdzie Ci specjalisci od
    marketingu pobierali te nauki.

  • 52. Data: 2005-04-11 17:03:54
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    *Wojciech Nawara* napisał(a):

    > Ile to procent? :->

    Aż boję się liczyć ;-)

    Gree

  • 53. Data: 2005-04-11 17:27:00
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > Lokaty to ja u nich mogę mieć i bez kont osobistych... Ale jakoś nie
    > ciągnie mnie do nich przy 5,3% na eMax Plus i 5,25 na ING OKO...

    ING nie znam, ale co do emaksa to jest zmienne, a w VW stałe. Ja akurat
    zdecydowanie preferuję stałe i pewnie dlatego Ty maz 5,3 na eMAX, a ja 6% na
    Lukasie mimo obniżej stóp.

  • 54. Data: 2005-04-11 17:33:39
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

> [...]
    > tak wrzuca sie wszystkich do jednego worka. Ciekawe, gdzie Ci specjalisci

    Tylko wiesz... W tej chwili jak masz 5000zł (suma celowa, by PRO w lukasie
    było za darmo przy stałych wpływach) to masz 5% na rok (stała). W VW masz
    6,10% dla Plus Ceryfikat. Zatem 55zł jesteś na plusie, więc wychodzi niemal
    na jedno, a z każdą złotówka VW ma przewagę.

    Myślę, że VW trochę przejechał się na tych wypłatach z dowolnego bankomatu.

  • 55. Data: 2005-04-11 17:35:14
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > Atutem, dla którego założyłem to konto był fakt tych bezpłatnych
    > bankomatów przy 400 zł. Zawsze miałem po prostu na tym rachunku dyżurne
    > 400 zł i kiedy zaczynało brakować gotówki, to podchodziłem do pierwszej
    > ściany i wyjmowałem. Ale trudno, teraz będę podchodził do co drugiej
    > ściany i też dobrze. ;)

    W sumie jeśli masz mBank i korzystasz raz w miesiącu z bankomatu to też
    wyjdzie 5zł, aczkolwiek ta rezerwa jest już znacząco niżej oprocentowana.

  • 56. Data: 2005-04-11 17:46:28
    Od: "Artur" <s...@o...beztego.pl>

    > VWlinia twierdzi, że karty płatniczej nie należy wysyłać razem z
    > wypowiedzeniem i tokenem, tylko zniszczyć i wywalić. Regulamin mówi
    > inaczej. Komu wierzyć? ;-)

    Nikomu, ja wysyłam zniszczoną :)

  • 57. Data: 2005-04-11 18:10:12
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Szymon wrote:

    > W sumie jeśli masz mBank i korzystasz raz w miesiącu z bankomatu to
    > też wyjdzie 5zł, aczkolwiek ta rezerwa jest już znacząco niżej
    > oprocentowana.

    W mBanku możesz wypłacać w bankomacie bezprowizyjnym. IMHO o to chodziło
    Samotnikowi.
    Np. w moim przypadku zamiast jak zwykle wypłacać w Eurobanku, przejdę
    dodatkowe 50 m w centrum handlowym i dojdę do Euronetu. Robotę mam
    siedzącą - nie zaszkodzi mi.

    Bogdan B.

  • 58. Data: 2005-04-11 18:17:42
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    *Artur* napisał(a):

    > Nikomu, ja wysyłam zniszczoną :)

    Jak się kartę zastrzeże to nie trzeba chyba wysyłać?

    Gree

  • 59. Data: 2005-04-11 18:21:19
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > W mBanku możesz wypłacać w bankomacie bezprowizyjnym. IMHO o to chodziło
    > Samotnikowi.

    Jednak BZWBK i Euronet nie jest wszędzie. Mieć do dyspozycji tysiąc
    bankomatów a 7.000 to jednak "drobna" różnica.

  • 60. Data: 2005-04-11 18:33:30
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Szymon <v...@w...epf.pl> wrote:
    > Jednak BZWBK i Euronet nie jest wszędzie. Mieć do dyspozycji tysiąc
    > bankomatów a 7.000 to jednak "drobna" różnica.

    Wiesz - ale ja wtedy wole doplacic 2 zl miesiecznie i miec wszystkie w
    BOSiu (i tak tez mam ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!