  • 1. Data: 2003-03-05 21:44:39
    Temat: VW bank - umowa, potwierdzenie - czy ktos moze wyjasnic ?
    Od: "Ewa Hordyńska" <e...@p...onet.pl>

    Witam,

    jestem szczerze zaintersowana zalozeniem konta w VW bank.

    Wiem ze ten watek byl juz na grupie omawiany ale nie doszukalam sie
    ostatecznego wyjasnienia sytuacji

    Otoz VW bank po podpisaniu przez klienta umowy odsyla POTWIERDZENIE OTWARCIA
    RACHUNKU.

    NIe odsyla natomiast podpisanej przez przedstawiciela banku umowy. Mimo tego
    ze robi to ich konkurencja ( mbank )

    Rozmawialem z paniami z VWlini i podobno to jest OK i jest to zgodnie z
    prawem - tzw, jednostronna umowa. Zasady opisuje regulamin.

    Troche to chyba jednak dziwne

    Czy ktos ostatecznei zbadal te sprawe ? Czy posiadacze konta w VW nie maja
    zadnych stresow z tym zwiazanych ?

    Pozdrawiam

    Ewa

  • 2. Data: 2003-03-05 22:22:10
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Ewa Hordyńska" <e...@p...onet.pl> napisał

    > Otoz VW bank po podpisaniu przez klienta umowy odsyla POTWIERDZENIE OTWARCIA
    > RACHUNKU.
    > Nie odsyla natomiast podpisanej przez przedstawiciela banku umowy.

    Podobnie robi citi ;-//

    > Mimo tego
    > ze robi to ich konkurencja ( mbank )

    Generalnie umowy do konta (a takze do kk) daja _wszyscy_oprocz: citi, fortisa no
    i vw...

    > Troche to chyba jednak dziwne

    Art. 54, 69 prawa bankowego.

  • 3. Data: 2003-03-06 01:20:38
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

    Wątek był już omawiany wielokrotnie i jasno wynika, że jest O.K., a konto
    polecam - szczególnie że chyba od jutra dają wszystkie bankomaty za free (od
    400 pln :-))
    pozdrawiam
    A.

  • 4. Data: 2003-03-06 09:35:17
    Od: e...@p...onet.pl

> [...]
    > polecam - szczególnie że chyba od jutra dają wszystkie bankomaty za free (od

    Wiem ze byl, odnalazlam go w archiwum ale nie znalazlam zadnego konretnego
    przepisu ani uzasadnienia dla takiego postepowania.

    Mysle ze odpowiedz ponizej calkowicie mi rozwieje watpliwosci ( oczywiscie po
    przestudiowaniu prawa bankowego :-) )

    pozdrawiam

    Ewa