  • 21. Data: 2004-04-28 15:27:08
    Temat: Re: VW - czy to normalne?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > też nie. płacę VE Lukasa dla 1pln premii :))) i wypukłą BZ

    VW często zawodzi. Parę razy zdarzyło mi się, że mimo posiadania środków na
    koncie była odmowa przy płaceniu. Co dziwniejsze wyprawa do bankomatu
    (odstęp od płatności jakieś pół godziny była skuteczna).

    > miał przestać być tani, były wątki na grupie - miały być opłaty, bodaj
    > 3pln albo 3,50pln, ale ucichło...

    Luzyta pisała coś o maju. Zobaczymy. Jak wprowadzą opłaty to ja się
    ewakuuję ;-))) Ewentualnie zostawię Pluskonto jako skarbonkę ;-)

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 22. Data: 2004-04-28 18:32:38
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > Jak mBank to Porsche, to Inteligo to chyba prom kosmiczny :)

    to ja wolę Porsche - bo w standardzie dorzuca SFI, co w promie jest jako
    dodatek extra, za kupę kasy i z małymi możliwościami...

  • 23. Data: 2004-04-28 18:41:39
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Radosław Popławski wrote:

    > Aj, kurcze, myślałem że to o mBanku piszą :))

    Jak to leciało? "Głodnemu chleb na myśli" ;-)

  • 24. Data: 2004-04-28 19:18:09
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On 28 Apr 2004 13:34:45 GMT, Renata Gołębiowska wrote:

    > Serio?! A nie wierzyłam, że doczekam czasów kiedy powiem, że
    > zgrzybiałe pekao jest w czymś lepsze od innych młodych, prężnych,
    > z zagramanicznym knowhowem:)

    > Zauważyłam. Ciekawe czy ankietę, kt. jakiś czasemu robili już wrzucili
    > do kosza?:)

    > Nie znam PlusDiscount. To gorsze czy lepsze od Biedronki? Bo mBank
    > ma się do vw jak Porche do... Volkswagena:)

    No jesli masz na mysli cene i koszty obslugi to pewnie masz racje. Z tym ze
    Porshe takie 30 latek i VW Beatle. Ale sie z toba zgadzam.
    --
    vpw (2004-04-28 21:17:25)

  • 25. Data: 2004-04-28 19:24:04
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On Wed, 28 Apr 2004 15:51:03 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Ty preferujesz onlinowosc i ladniejszy interfejs banku, a inny wysokie
    > oprocentowanie konta i niskiem lub brak oplat. Nigdy nikogo nie zadowolisz.

    Dlatego kazdy Bank tworzy dla siebie odpowiednia nisze. Kazdy ma swoja
    grupe docelowych klientow.

    I jakos nie przemawiaja do mnie argumenty o braku oplat. Kazdy bank
    znajduje swoj mode. Jeden bierze oplaty za prowadzenie rachunku, inny za
    przelewy a kolejny zarabia na ilosci lokat i ich oprocentowaniu. Inny mial
    dobry biznes model i zarabial na tym, ze generowal pieniadze na kredyty dla
    banku w swojej grupie a teraz tego nie robi. Ale nie ma sensu pisac, ze
    bank nie pobiera oplat bo to chyba tylko przenosnia.

    --
    vpw (2004-04-28 21:19:13)

  • 26. Data: 2004-04-29 01:31:46
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    piszemy o VWBD i opłatach:

    > Luzyta pisała coś o maju. Zobaczymy. Jak wprowadzą opłaty to ja się
    > ewakuuję ;-))) Ewentualnie zostawię Pluskonto jako skarbonkę ;-)

    pamietam wieści, ale maj pojutrze, a na stronach nic.
    może w maju zapowiedzą, wprowadzą później... we wrześniu np.?

    jakby nie było, i ile by nie było (do płacenia), będzie smutne.

    a zakładając, że opłata będzie 3,50pln (tak coś kojarzę, tak coś
    zapamiętałem) to... do 7 przelewów/m-c zostajemy w mBanku, powyżej 7 -
    wybieramy VW :-)))

    pozdrawiam
    zbyszko

  • 27. Data: 2004-04-29 01:52:00
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Renata:
    > Czy w tym banku jest coś fajnego poza tym, że jest tani?

    mało fajne jest to, że nie można zmienić PINu do VE :(

    dlaczego?
    PINy można zmienić już do wydawanych kart mBanku (mam jeszcze do maja
    kartę bez tej możliwości, ale już niedługo zmienię).
    PIN mogłem zmienić do VE:
    -Lukasa chyba 3pln
    -SGB24/GBW chyba 2pln
    -BGK 5pln i 100km od Poznania ;)))
    -Inteligo FOC
    -KK MC BZWBK nie pamiętam kosztów
    -zapewne wielu, wielu innych płaskich i wypukłych
    dlaczego nie w VW?

  • 28. Data: 2004-04-29 08:45:48
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...info> napisał w
    wiadomości news:c6oeul$bgg$1@news.onet.pl...

    > Bardzo spodobało mi się to określenie i uważam je za całkiem prawdziwe.
    :-D

    A co w nim trzeba rozładowywać? ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 29. Data: 2004-04-29 10:55:35
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Nie wiem co masz na myśli pisząc "sporo kasy", ale ja uważam, że mam
    > "sporo kasy" i ten bank nie jest dla mnie b. ok.

    To chyba wniosek jest oczywisty: nie masz 'sporo kasy'...

    MAd Hat
    ter

    Ps. Ponowie moje pytanie: czy istnieje cos co Ci sie podoba (i Twojemu
    pseudo mezowi tez) ? Tak ogolnie pytam, nie musi byc z bankowosci...

  • 30. Data: 2004-04-29 10:57:59
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    _______________
    /| /| | |