  • 11. Data: 2003-07-20 14:57:39
    Temat: Re: VW i Mozilla
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <bfdtgs$fgr$1@inews.gazeta.pl>, Marcin Lubojanski wrote:

    > Sprawdzalem na *demo*.

    Hmm, a gdzie jest takie demo ze mozna sobie cos zrobic, bo ja widze
    tylko taka animacje we flashu, pokazujaca wizualnie robienie roznych
    rzeczy na koncie.

    http://www.vwbankdirect.pl/demo.html

    Na takim czyms oczywiscie nijak nie da sie sprawdzic czy sam serwis
    dziala pod dana przegladarka.

    Jeszcze jedno: czy ktos moze to sprawdzic pod GNU/Linuxem, bo widze ze
    wszyscy sprawdzacie to tylko pod windowsem.

    --
    Miernik jabber:m...@j...gda.pl
    Programming today is a race between software engineers striving to build bigger

  • 12. Data: 2003-07-20 18:52:06
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Miernik<m...@c...pl> nagryzmolił(a) w

> [...]
    > rzeczy na koncie.
    >
    > http://www.vwbankdirect.pl/demo.html
    >
    > Na takim czyms oczywiscie nijak nie da sie sprawdzic czy sam serwis

    OK, ok. Przyznaję, mój błąd.
    Po prostu jakiś czas temu nawet to nie chciało działać.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyślij swoją relację i wygraj roczną prenumeratę
    "Podróży". Szczegóły na www.tramping.slask.prv.pl

  • 13. Data: 2003-07-20 20:12:29
    Od: Krzysztof Koczubik <k...@p...gazeta.pl>

    Hi

    Miernik wrote:

    > Na takim czyms oczywiscie nijak nie da sie sprawdzic czy sam serwis
    > dziala pod dana przegladarka.
    >
    > Jeszcze jedno: czy ktos moze to sprawdzic pod GNU/Linuxem, bo widze ze
    > wszyscy sprawdzacie to tylko pod windowsem.

    pod os/2 zaczeło działać ( mozilla 1.4a), a jakiś czas temu jeszcze się
    nie dało zalogować, czyli postęp jest.

    --
    pozdr ksysju

    This OS/2 system uptime is 7 days 00:47 hours

  • 14. Data: 2003-07-21 15:47:28
    Od: p...@p...onet.pl

    > Jeszcze jedno: czy ktos moze to sprawdzic pod GNU/Linuxem, bo widze ze
    > wszyscy sprawdzacie to tylko pod windowsem.

    Mandrake 9.1 + Mozilla 1.3.1 + java 1.4.2-b28 działa.
    Chociaż musieli coś poprawiać, bo jeszcze niedawno można było
    się zalogować, ale większość opcji menu nie działała.
    Teraz wszystko jest ok.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 15. Data: 2003-07-22 08:33:34
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    Miernik wrote:

    > Jak Ty mogles cos sprawdzic jak nie masz tam konta?
    > Prawidlowe sprawdzenie ze dziala, polega na zleceniu przelewu Mozilla
    > i sprawdzenie ze od doszedl.
    >
    > Czy wy zleciliscie jakies przelewy, czy tylko sie zalogowaliscie?

    Heh. Ja sprawdziłem demo. Działało. Założyłem konto i ... kupa.
    Natomiast jakoś tyddzień temu zlecilem przelew z mBanku do VW
    oraz z VW do mBanku i wszystko jest bez problemów.

    KJ
    pod linuksem nie sprawdzałem

    --
    JID: kjonca (małpa) chrome (kropka) pl
    Matryca: OK (na razie)

  • 16. Data: 2003-07-24 10:34:52
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Sat, 19 Jul 2003, Andrzej Kłos wrote:

    > Miałem Mozillę 1.1 i nie szło (VWbankdirect)
    >
    > Mam Mozillę 1.3.1 PL i działa chyba wszystko.

    Pod Mozilla 1.0 dziala chyba wszystko.

    M.