  • 31. Data: 2005-04-19 21:46:50
    Temat: Re: VW-token za 1zl
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-19 22:45, Paweł Nyczaj wrote:

    > W Inteligo przelewy są droższe niż w mBanku (o ile wiem 0.80 zł).

    Bardziej 0,99 pln.

    --
    Peet

  • 32. Data: 2005-04-19 22:32:21
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Peet napisał(a):

    > Bardziej 0,99 pln.

    Swoją drogą, gdyby inteligo zrzuciło ceny przelewów do poziomu 50 groszy
    za przelew - wiele by nie zbiedniało, a zaczęliby być postrzegani jako
    prawdziwy konkurent w tej dziedzinie. 50 groszy za przelew to bardzo
    popularna opłata w wielu bankach. Z jednej strony niezerowa, z drugiej
    niezbyt wysoka i nie odstraszająca, jak 1 PLN...

  • 33. Data: 2005-04-19 23:32:33
    Od: quwert <q...@t...toooo.gazeta.pl>

    Dnia Tue, 19 Apr 2005 23:46:50 +0200, Peet napisał(a):

    > Bardziej 0,99 pln.

    da się przełknąc :/
    bardziej odpowiada mi tandem konto firmowe + prywatne + karta bankoamtowa
    do konta prywatnego
    w sumie konta w inteligo kosztują mnie rocznie ok 100 zł (w tym debet)
    jak porównać to np do pekao sa lub ing (firmowych) to nie jest tak źle

    samo konto prywatne w pekao sa to 12 x 8,5 = 102

  • 34. Data: 2005-04-20 06:13:07
    Od: janoush <j...@i...pl>

    Paweł Nyczaj napisał(a):
> [...]
    [...]
    > PS
    > Czy do edirect i plus konta są dwa oddzielne tokeny bo jeśli tak to w jaki
    > sposób odróżnić je od siebie (tokeny tego typu nie mają oznaczeń
    > identyfikujących bank i konto, z którym są powiązane).

    Jest ten sam token do obu kont.

    Janusz

  • 35. Data: 2005-04-20 07:45:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 19 Apr 2005 19:29:35 +0200, Belial napisał(a):

    > Poza tym straciłem zaufanie do tego banku wiec po tym jak również
    > straciłem(z powodu płatnych przelewów) zaufanie do mbanku pozostaje mi
    > założenie konta w inteligo.

    Po tym jak Inteligo obniżyło oprocentowanie lokaty antybelkowej, tak że
    bardziej opłaciło się ją zerwać, zapłacić belkowe i przenieść kasę gdzie
    indziej, bank ten nie cieszy się moją sympatią.
    Nie wspominam o zamieszaniu jakie zrobili z opłatami za prowadzenie
    rachunku jakieś 3 lata temu. Jako relikt mamy opłatę 5 PLN miesięcznie przy
    saldzie < 100 zł.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Towarzysze! Gdybyśmy mieli walcownie blach cienkich
    to robilibyśmy najlepsze w świecie konserwy mięsne...ale nie mamy mięsa"
    przypisywane Władysławowi Gomułce

  • 36. Data: 2005-04-20 08:19:37
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d432go$l1l$1@news.onet.pl>, Krzysztof wrote:
    > http://www.vwbankdirect.pl/12626_13062.html

    Szalony bank dla szaleńców.
    Nie strach powierzyć pieniądze bankowi, który tak się miota?

    Renata

  • 37. Data: 2005-04-20 10:11:21
    Od: "$$Szalony_Kapeluszknik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    > Szalony bank dla szaleńców.

    aha...

    > Nie strach powierzyć pieniądze bankowi, który tak się miota?

    nie wszyscy maja tak jak Ty i Pawel, ze boja sie glosno oddychac lub wyjsc
    wieczorem na ulice....

    MAd Hat
    ter

  • 38. Data: 2005-04-20 10:15:51
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.vwbankdirect.pl/12626_13062.html

    Niech spadają na drzewo liście pompować bankowcy od 7 boleści :]

  • 39. Data: 2005-04-20 13:33:56
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Krzysztof wrote:

    > http://www.vwbankdirect.pl/12626_13062.html

    I komu zrobiło się żal, że zrezygnował?
    Bo mnie tak ;-)
    Pośpieszyłem się - trzeba było zostawić Plus Konto

  • 40. Data: 2005-04-20 14:05:32
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    jureq napisał(a):

    > I komu zrobiło się żal, że zrezygnował?
    > Bo mnie tak ;-)
    > Pośpieszyłem się - trzeba było zostawić Plus Konto

    Otwórz ponownie. Jak bank się miota jak mucha w smole, to jego sprawa i
    widocznie jest na to przygotowany...

    Ciekawe, czy jak się okaże że "promocja" ich przerośnie - znowu zmienią
    zasady w ciągu paru dni...