  • 11. Data: 2005-05-04 18:15:45
    Temat: Re: VW zamkniecie konta e-direct a Lokata Plus Certyfikat
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:42790bfe$1@news.vogel.pl grupowicz Marcin__P. napisał:

    > Aktualnie mam 4 lokaty Plus Certyfikat i wszystkie są ( były bo zamknołem
    > e-direct) widoczne w systemie internetowym.
    > Nawet sobie zrobiłem print screena i jest tam przycisk zerwij ale czy
    > działa to nie wiem, ale podgląd na 100% jest.

    Hmm, to zwracam honor..

    --
    S pozdravem,
    August

  • 12. Data: 2005-05-04 18:23:31
    Od: "Marcin__P." <s...@s...pl>

    > Hmm, to zwracam honor..

    Jedynie to mnie dziwi czemu dali Ci taka odpowiedz z banku, moze dlatego ze
    pytales o "Interesuje mnie też możliwość edycji danych (np. automatyczne
    przedłuzanie,likwidacja, itp.), podobnie jak w standardowych lokatach. " , a
    moze sami nie wiedza co mozna a co nie.

    Pozdrawiam.