  • 1. Data: 2004-07-01 11:56:03
    Temat: VWbank, NRB i przelew wewn?
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    W VWbanku przy próbie wysłania przelewu wewnętrznego z Pluskonta na e-direct
    wyświetla mi komunikat, że format rachunku nie jest w NRB.
    Też tak macie, coś chyba nie tak w systemie ....

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 2. Data: 2004-07-01 11:57:39
    Temat: Re: VWbank, NRB i przelew wewn?
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Robert Wicik wrote:
    > W VWbanku przy próbie wysłania przelewu wewnętrznego z Pluskonta na e-direct
    > wyświetla mi komunikat, że format rachunku nie jest w NRB.
    > Też tak macie, coś chyba nie tak w systemie ....
    Teą tak mam:-/
    KJ

  • 3. Data: 2004-07-01 12:39:29
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Teą tak mam:-/

    Ja mam zdefiniowany e-direct jako odbiorcę i wtedy przelew przyjął, ale wisi
    w realizacji ....

  • 4. Data: 2004-07-01 13:59:05
    Od: maciej <k...@d...waw.pl>

    Użytkownik Robert Wicik napisał:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja mam zdefiniowany e-direct jako odbiorcę i wtedy przelew przyjął, ale wisi
    > w realizacji ....

    he he taz tak mialem
    trzewba wpisac spacje tak jak jest podane we wzorze w aktalnosciach.
    Troche debilnie ze nie robi sie to jakos z automatu jesli dotyczy to
    przelewow wewnetrznych. bank poucza o nowym numerze a sam wali byki :(
    Czyli trzeba w edycji pozmieniac niestety

    maciek (dotychczas zadowolony z VW)