  • 11. Data: 2006-06-30 12:25:33
    Temat: Re: Visa Electron na wakacje - wystarczy?
    Od: "lesz" <l...@p...onet.pl>

    moge Ci zaproponowac Maestro na europe zachodnia i Vise na wakacje w
    USA albo Afryce;) jestem przedstawicielem Raiffeisena. Pozdrawiam

  • 12. Data: 2006-06-30 13:22:38
    Od: Grzegon "McCartney" Olędzki <y...@p...onet.pl>

    Wszyscy na grupie pl.biznes.banki czytajcie uważnie, bo ~|_ukasz pisze:
    > Jasne, ale obawiam sie, ze nie zdaze wyrobic :|
    > Na szybko to moge miec jedynie VC.
    > Wciaz czekam na info jak jest z VE w roznych krajach
    > (Egipt, Turcja, Grecja, Malta, Dominikana, ...).

    W Turcji (i to nie tylko w Istambule) wyciągałem parę lat temu z bankomatu
    pieniądze za pomocą VE - tylko nie pamiętam czy mBanku czy inteligo (ale to
    chyba bez różnicy).
    Nie w każdym bankomacie dało się, ale nie było źle - w większości się dało.

    Może to Ci pomoże.

    > pozdr
    > ~|_ukasz

    G.O.