  • 1. Data: 2011-05-06 10:20:17
    Temat: Visa Gold w mBanku
    Od: " " <a...@g...pl>

    Rozważam wzięcie Visy Gold w mBanku. Czy szanowni forumowicze mogliby zwrócić
    moją uwagę na jakieś kruczki w umowie? Płatne ubezpieczenia? Jest w mojej
    umowie następujący podpunkt - ale nie mówią nic o opłatach, ani o ewentualnej
    bezpłatności. Czy może ktoś wie, jak to jest?

    W związku z przyznaniem karty kredytowej Kredytobiorca niniejszym przystępuje
    następujących grupowych Umów Ubezpieczenia:
    1. grupowej Umowy Ubezpieczenia Podróżnego [...]
    2. grupowej Umowy Ubezpieczenia Assistance [...]
    3. grupowej Umowy Ubezpieczenia Nieuprawnionego Użycia Kart oraz Utraty
    Środków Pieniężnych Pobranych z Bankomatu dla Posiadaczy kart BRE Banku S.A.
    PAKIET BEZPIECZNA VISA zawartej w dniu 01.08.2007 roku pomiędzy BRE Bankiem
    S.A. jako Ubezpieczającym a BRE Ubezpieczenia TUiR S.A. jako Ubezpieczycielem,

  • 2. Data: 2011-05-06 11:02:26
    Temat: Re: Visa Gold w mBanku
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 6 May 2011 10:20:17 +0000 (UTC), a...@g...pl
    napisał(a):

> [...]
    > umowie następujący podpunkt - ale nie mówią nic o opłatach, ani o ewentualnej
    > bezpłatności. Czy może ktoś wie, jak to jest?

    Każesz sobie wyłączyć wszystkie płatne i po temacie. W ostateczności
    możesz zrobić to przez mLinię, ale nie wiem jak wtedy z opłatami za
    pierwszy okres.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2011-05-06 12:32:04
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 06 May 2011 13:02:26 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

> [...]

    O tym masz w regulaminie.
    Generalnie od mBanku znacznie lepszy jest MultiBank nawet.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl