  • 1. Data: 2013-08-01 22:53:59
    Temat: Visa Platinum wycofana ale na razie zostaje dla 'starych'
    Od: osa <w...@p...fm>

    Przepytałem konsultantów na czacie mbanku: czy w związku z wycofaniem z
    oferty karty VP karta ta nie będzie wznawiana, a w miejsce
    zgubione/zastrzeżonej nie będą wydawane nowe karty? Czy bank przyśle
    duplikat karty w przypadku jej uszkodzenia?

    Od wszystkich czterech (jeden zmienił zdanie w trakcie rozmowy)
    otrzymałem informację, że mimo wycofania jej z oferty mBanku będzie ona
    wznawiana. Również będą wydawane duplikaty lub nowe tego typu w miejsce
    zastrzeżonej natomiast już na nowych wzorach karty. Dotyczy to platyny i
    golda. Również ubezpieczenia są bez zmian, więc może jeszcze trochę u
    nich zostanę ;)

    Przy okazji pochwalę mbank: udało mi się złożyć wniosek o zmianę dnia
    zamknięcia cyklu KK na 31. dzień miesiąca ;) Konsultant się zdziwił,
    stwierdził że mają bajzel, a mój wniosek zostanie odrzucony. Jak (m)bank
    taki (m)profesjonalizm ;)