  • 1. Data: 2004-12-15 23:50:21
    Temat: Re: Volkswagen Bank - oddzialy
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Marcin Sz. napisał:

    > A kiedy to jest otwarte? Bo coś ślepy jestem i nie mogę na stronie
    > znaleźć.

    O ile dobrze zapmietałem, będąc niedawno w Warszawie i czekając przy
    wejściu do biurowca Ilmetu to kasa czynna jest od 9:30 do 17:00. Może
    jakiś Warszawiak mógłby wrzucić tutaj dokładniejsze info...

    K.

  • 2. Data: 2004-12-16 07:15:56
    Temat: Volkswagen Bank - oddzialy
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    Czy VolkswagenBank ma jakies oddzialy marmurkowe? Najchetniej we
    Wroclawiu. Na ich stronie http://www.vwbankdirect.pl nic takiego
    nie znalazlem.

    --
    !!!!!!!!!!!!
    Piszac do mnie, usun cyfry z adresu.

  • 3. Data: 2004-12-16 07:40:21
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    ab <a...@i...wroc.pl> wrote:
    > Czy VolkswagenBank ma jakies oddzialy marmurkowe? Najchetniej we
    > Wroclawiu. Na ich stronie http://www.vwbankdirect.pl nic takiego
    > nie znalazlem.

    ma tylko jeden - w warszawie
    Al. Jana Pawła II 15
    00-828 Warszawa
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Natura stworzyla czlowieka takim, ze wszystkiego moze pragnac, ale

  • 4. Data: 2004-12-16 07:57:32
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Tomasz Matuszewski napisał(a):

    > ma tylko jeden - w warszawie
    > Al. Jana Pawła II 15
    > 00-828 Warszawa

    I nie oddział, tylko kasę.

  • 5. Data: 2004-12-16 08:59:50
    Od: "Marcin Sz." <m...@n...poczta.fm>

  • 6. Data: 2004-12-16 11:58:34
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin Sz. napisał(a):

    > A kiedy to jest otwarte? Bo coś ślepy jestem i nie mogę na stronie znaleźć.

    A cholera wie. Oni niespecjalnie chwalą się, że taka kasa istnieje...