  • 1. Data: 2006-03-30 09:15:47
    Temat: W jaki fundusz(lub co innego poza GPW)zainwestować 30000 zł(3-6 miesięcy)?
    Od: "sunset" <s...@c...pl>

    Jeśli można, proszę Was o poradę, w co zainwestować wspomnianą kwotę - tak,
    aby po okresie 3-6 miesięcy, osiągnąć zysk co najmniej 5000 zł.

    Zastanawiam się nad produktami :

    ARKA
    NORDEA INWESTOR

    ale kompletnie nie wiem,jak podzielić portfel 30000 zł i jakie fundusze
    kupić. Jest w ogóle szansa na taki zysk, jaki przedstawiłem - w rzeczonym
    okresie?

    Dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2006-03-30 09:23:37
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "sunset" <s...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli można, proszę Was o poradę, w co zainwestować wspomnianą kwotę -
    > tak,
    > aby po okresie 3-6 miesięcy, osiągnąć zysk co najmniej 5000 zł.

    raczej w żadnym z funduszy nie ma szansy na 16% w ciągu takiego krótkiego
    okresu, a ryzyko duże, ze możesz kilka(naście) % stracić a nie zyskać :)
    tyle można zarobić na kontraktach albo na papierach spółek giełdowych -
    jeśli trafisz - ryzyko jeszcze większe, hehe

  • 3. Data: 2006-03-30 10:00:03
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    Robert Wicik napisał(a):
    > raczej w żadnym z funduszy nie ma szansy na 16% w ciągu takiego krótkiego
    > okresu,

    Bzdura.

    > a ryzyko duże, ze możesz kilka(naście) % stracić a nie zyskać :)

    Straty należy ciąć gdy przekroczą akceptowany poziom.

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 4. Data: 2006-03-30 10:18:12
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik ""Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)""

    > Bzdura.

    przykłady poproszę - chętnie skorzystam ;]

  • 5. Data: 2006-03-30 10:57:16
    Od: Sebastian Szachnowski <s_szachnowski@*NOSPAM*interia.pl>

    Robert Wicik napisał(a):

    > raczej w żadnym z funduszy nie ma szansy na 16% w ciągu takiego krótkiego
    > okresu, a ryzyko duże, ze możesz kilka(naście) % stracić a nie zyskać :)

    Dla mnie arka akcji w ciągu niespełna 3 miesięcy zarobiła 7,4%
    uwzględniając także opłatę za zakup. Jeśli doliczyć opłatę za zbycie
    jednostek i podatek od zysku kapitałowego to faktycznie ciężko będzie
    przez 180dni nazbierać wymarzone przez kolegę 16%, aczkolwiek sądzę, że
    jest to możliwe. Mało prawdopodobne, obarczone ryzykiem, ale możliwe ;-)

    Pozdrawiam
    Sebastian

  • 6. Data: 2006-03-30 11:14:52
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    > Bzdura.

    > Straty należy ciąć gdy przekroczą akceptowany poziom.

> [...]

    Następny biznesmen opowiadacz co ja bym zrobił gdybym miał ?

    Jeżeli są to wszystkie Twoje pieniądze i nie możesz sobie pozwolić na straty to
    proponuję odpuścić. A wszystkim którzy twierdzą inaczej dedykuję prześwietny
    dialog Dziewoński - Michnikowski z zasadniczym pytaniem jakie tam padło. " A
    ile trzeba mieć aby ryzykować w razie się straci " Aby ktoś zarobił ktoś musi
    stracić. Prawdziwe pieniądze nie powstają w drukarni.

  • 7. Data: 2006-03-30 12:30:12
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    Robert Wicik napisał(a):
    > przykłady poproszę - chętnie skorzystam ;]

    Proszę bardzo:

    DWS Top 25 MS.
    W ostatnie 3 miesiące (od 29 grudnia do 29 marca) zarobił 28,26%
    Po odliczeniu podatku Belki zostaje na czysto 22,89%.

    Dopóki WIG20 będzie w trendzie bocznym, małe spółki powinny dawać niezły
    zysk. Ta sama historia powtarza się w każdym cyklu koniunkturalnym.

  • 8. Data: 2006-03-30 12:48:44
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

> [...]
    >
    > Dopóki WIG20 będzie w trendzie bocznym, małe spółki powinny dawać niezły
    > zysk. Ta sama historia powtarza się w każdym cyklu koniunkturalnym.

    MS - nigdy w takie nie wchodziłem
    Myślisz, ze dadzą jeszcze zarobić ?