    From: "janek" <2...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: W jaki sposób uniknąć płacenia za "wzbogacenie"
    Date: Sat, 1 Oct 2005 08:21:46 +0200

    Mam pytanie do szanownego grona. Problem jest w tym, że ja kupuję dom biorąc
    kredyt pod zastaw hipoteczny, będę go spłacał przez powiedzmy 30 lat,
    dlaczego ja mam płacić za wzbogacenie skoro to bank udzielający kredytu się
    bogaci, ja nie. Czy sa jakieś sposoby uniknięcia płacenia za nie wiadomo co
    oraz czy są jakieś przepisy, które by mnie mogły zadowolić w tej materii,
    lub nie.
    Z góry dziękuję za pomoc