  • 11. Data: 2007-12-20 07:07:04
    Temat: Re: W jakiej walucie kredyt
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> wrote in message
    news:fkc8g0$n5n$12@news.dialog.net.pl...
    > Dnia 2007-12-19 16:24, Kamil Jońca stwierdził, że:

    > Sam z siebie nie może, co najwyżej możesz go upoważnić do pewnych
    > czynności. Nie widziałem (co nie oznacza, że takowe nie istnieje)
    > takiego pełnomocnictwa, które by upoważniało do czegoś więcej niż spłata
    > miesięcznej raty i/lub opłata za polisę ubezpieczeniową.

    Podejrzewam, ze wlasnie o to chodzi przedpiszcom. Wyobraz sobie, ze z powodu
    wlasnego burdelu bank sobie wezmie z Twojego konta rate kredytu, mimo ze juz
    ja im splaciles w danym miesiacu. Zwykle taka rata jest to dosc powazna
    pozycja w miesiecznym budzecie :(
    Osobiscie jesli sie mam wyklocac o pieniadze to wole sie klocic o to "czy
    mam placic czy nie" niz "czy macie mi oddac czy nie" ;)

    pozdr

  • 12. Data: 2007-12-20 14:28:48
    Od: "LemonR" <l...@g...pl>

    > To teraz pomyśl co będzie jak nasza gospodarka poleci.

    Jak to poleci przecież ma być cud gospodarczy!
    LemonR

  • 13. Data: 2007-12-20 21:33:39
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 20 Dec 2007 00:11:42 +0100, Marcin Nowakowski
    <m...@...sygnaturce.pl> wrote:

    >Sam z siebie nie może, co najwyżej możesz go upoważnić do pewnych
    >czynności. Nie widziałem (co nie oznacza, że takowe nie istnieje)

    W 99% przypadków, niestety może.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 14. Data: 2007-12-20 21:46:12
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-12-20 22:33, Adam Płaszczyca stwierdził, że:

    > W 99% przypadków, niestety może.

    Na podstawie czego? Możesz rozwinąć temat?

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 15. Data: 2007-12-23 22:57:45