  • 1. Data: 2010-08-05 15:26:32
    Temat: W jakim banku tanie (bezplatne?) konto w EURO z możliwością wypłaty EURO w kasie??
    Od: "M" <m...@w...pl>

    Witam

    Czy jest jakiś bank gdzie mogę dostawać przelewy w EURO i wypłacać sobie EURO w
    kasie w banku? Najlepiej aby nie kosztowało to za dużo;)

    Pzdr

  • 2. Data: 2010-08-05 15:38:20
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "M" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Witam
    >
    > Czy jest jakiś bank gdzie mogę dostawać przelewy w EURO i wypłacać sobie
    > EURO w kasie w banku? Najlepiej aby nie kosztowało to za dużo;)
    >
    > Pzdr

    ING, BZWBK, Multibank. W tej kolejności.

  • 3. Data: 2010-08-05 16:22:33
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 05 Aug 2010 17:38:20 +0200, MarekZ napisał(a):

    > ING, BZWBK, Multibank. W tej kolejności.

    A jaką ING ma przewagę na BZWBK? Jakąś techniczną czy po prostu nie
    wszystko trzeba załatwiać w oddziale ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2010-08-05 17:05:54
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    On 5 Sie, 17:38, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > ING, BZWBK, Multibank. W tej kolejności.

    + Polbank

  • 5. Data: 2010-08-05 17:22:38
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl>

    W dniu 2010-08-05 17:26, M pisze:
    > Witam
    >
    > Czy jest jakiś bank gdzie mogę dostawać przelewy w EURO i wypłacać sobie
    > EURO w kasie w banku? Najlepiej aby nie kosztowało to za dużo;)
    >
    > Pzdr

    Citi

    Konto bezpłatnie jak wrzucisz 1500 zeta/m-c w dowolny sposób (Citi Direct).
    Rachunek w EUR bezpłatnie, SEPA bezpłatnie (może się przyda).
    Wypłata bezpłatnie.

  • 6. Data: 2010-08-05 19:53:00
    Od: "ktojakniemy" <k...@g...com>

    > Witam
    >
    > Czy jest jakiś bank gdzie mogę dostawać przelewy w EURO i wypłacać sobie EURO w
    > kasie w banku? Najlepiej aby nie kosztowało to za dużo;)
    >
    > Pzdr

    Ja polecam Alior. Jeśli nic nie zmienili, to można 2000 jednostek waluty obcej
    wypłacać bez awizowania. Jeszcze nie spotkałem się z sytuacją, żeby nie mieli
    euro w oddziale (a korzystałem kilka razy). BZWBK bodajże pozwalał na wypłatę do
    500 euro bez awizowania, ale tu z kolei można szybko załatwić sprawę,
    transferując środki do walutomatu i tam wymieniając je na PLN.

  • 7. Data: 2010-08-05 21:27:38
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    > A jaką ING ma przewagę na BZWBK? Jakąś techniczną czy po prostu nie
    > wszystko trzeba załatwiać w oddziale ;)

    Niezerowe oprocentowanie rachunku i ilość oddziałów oraz dobrą dostępność
    EUR, możliwość onlajnowego otwierania i zamykania rachunków.

  • 8. Data: 2010-08-06 07:01:27
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 05 Aug 2010 23:27:38 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Niezerowe oprocentowanie rachunku i ilość oddziałów oraz dobrą
    > dostępność EUR, możliwość onlajnowego otwierania i zamykania rachunków.

    Hmmm to chyba wszystko to samo co w WuBeKu a nawet oddziałów to czasem
    WuBeK nie ma więcej.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2010-08-06 07:02:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    > Hmmm to chyba wszystko to samo co w WuBeKu a nawet oddziałów to czasem
    > WuBeK nie ma więcej.

    Acha może jedyny minus w WBKa to przelew między swoimi rachunkami od min.
    5pln czyli trzeba przelewać jakieś 1,3 euro około (oczywiście na dzień
    dzisiejszy, bo zależy to od aktualnego kursu).

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2010-08-06 07:43:13
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 5 Sie, 17:26, "M" <m...@w...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Czy jest jakiś bank gdzie mogę dostawać przelewy w EURO i wypłacać sobie EURO w
    > kasie w banku? Najlepiej aby nie kosztowało to za dużo;)

    Chyba Nordea (kiedyś miałem tam rachunek walutowy, gotówką dało się
    obracać i nie kosztował nic).

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski