  • 11. Data: 2006-02-26 11:01:10
    Temat: Re: W którym banku kredyt hipoteczny?
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Czyli cesja z polisy ubezpieczeniowej?No to lipa.A gdy sie ma juz "swoją
    > "polise wykupioną wczesniej?

    Jezeli polisa spelnia warunki typowej polisy na zycie, a kwota
    ew.swiadczenia na wypadek smierci jest przynajmniej równa kwocie kredytu, to
    nie ma problemu. Starczy zrobic cesje na bank i powinno byc ok.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

    www.stowarzyszenie-pomoc.az.pl/jeden_procent.html

  • 12. Data: 2006-02-26 11:15:56
    Od: "Paweł" <b...@p...onet.pl>

    > Witam ,poszukuje kredytu hipotecznego na dokończenie budowy domu
    > jednorodzinnego,kwota ok.60-70 tys zł.Do tej pory ,pp kilku wizytach w
    bankach
    > zostały mi oferty PKOBP,GE i Dom Banku.Warunek konieczny,kredyt musi byc
    > rozliczany na podstawie postepu prac na budowie a nie na podstawie faktur.W
    > PKO oprocentowanie w CHF 3,2(libor+2,1!),w GE 2,0%.Skłaniam sie do GE ale
    > zniecheca mnie dlugi czas oczekiwania na decyzje,co było juz na grupie.Moze
    > ktos ma jakies uwagi lub inne propozycje.Z góry dzieki.Mirek
    >
    > --

    Spróbuj w BZ WBK: dwa lata niższego stałego oprocentowania, później
    WIBOR6M+1%, trochę duża prowizja dla tych, którzy nie mają u nich konta (2%)
    za udzielenie kredytu, po udzieleniu kredytu przez 6 miesięcy prowadzą konto
    bez opłat.
    Pozdrawiam
    Paw

  • 13. Data: 2006-02-26 11:55:29
    Od: "spider m" <m...@N...gazeta.pl>

    a...@t...pl (Bartek) napisał(a):

> [...]
    > ew.swiadczenia na wypadek smierci jest przynajmniej równa kwocie kredytu, to
    > nie ma problemu. Starczy zrobic cesje na bank i powinno byc ok.

    Z tego co sie do tej pory zorientowałem to jest to chyba jedyny bank który
    wymaga takiego zabezpieczenia.Przeciez moze byc tak ze po smierci jednego z
    malzonkow drugi bedzie splacał kredyt normalnie i co wtedy?I tak wezma kwote
    ubezpieczenia?-chyba jutro zadzwonie do nichmi dopytam-a moze ktos wie?

  • 14. Data: 2006-02-26 12:20:37
    Od: "Krisk" <m...@p...com.pl>

> [...]
    > (2%)
    > za udzielenie kredytu, po udzieleniu kredytu przez 6 miesięcy prowadzą

    Prowizja duza jak nie masz konta i troche duzo papierów chcą (pit, wycena
    własnego rzeczoznawycy 900zł, jak ma sie dodatkowo działalność to już w
    ogóle z us i zus, 2 tygodnie kredyt rozpatrują) Takze u mnie odpadli.

  • 15. Data: 2006-02-26 14:02:07
    Od: "XYZ" <x...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Bartek" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ew.swiadczenia na wypadek smierci jest przynajmniej równa kwocie kredytu,
    > to nie ma problemu. Starczy zrobic cesje na bank i powinno byc ok.

    Co jezeli kwota ubezpieczenia na zycie jest 400tys a mieszkanie 200tys ??
    Robiac cesje calosci ubezpieczenia dajemy bankowi extra 200tys co wg mnie
    sie nie oplaca.
    Wycena jest robiona z ksiezyca i dla mojego przypadku zanim wziolem u nich
    kredyt kwota ubezpieczenia mieszkania byla miejsza od rzeczywistej ceny za
    jaka kupilem mieszkanie.
    Wycene robia jacys nawiedzeni rzeczoznawcy i dlatego zrezygnowalem z
    Millennium.

  • 16. Data: 2006-02-26 19:04:05
    Od: "Vei" <g...@g...pl>

    > To mnie bardzo zmartwiłes bo własnie biorę kredyt na 20 lat ale zamierzałem
    > w 10 spłacić, na 10 nie moge bo za małe dochody a nie chce łaczyć z
    > rodzicami. W BPH niby nie ma prowizji po 2 latach, ale wyższe oprocentowanie
    > i drozej zgromadzenie papierków wyjdzie bo wycene ma zrobić ktoś kto ma
    > uprawienia w bankowości jakieś (dał mi liste).
    > Z kolei na liscie wszyscy twierdzą że zamiast spłacać kredyt szybciej lepiej
    > te pieniądze gdzieś zainswestować i będzie wiecej niż 5% w ciągu roku i też
    > prawda:)

    Moze ja rzeczywicie czegos w umowie nie doczytalam i dlatego place te kare.
    Wprawdzie w Taryfie oplat i prowizji jest info o oplacie, ale jakos tak metnie
    ujete, ze niby wiecej info w umowie (a ja w umoiwe ani slowa o tym). Moze
    trzeba sie dopytac, jak jest na dzien dzisiejszy w PTF.

  • 17. Data: 2006-02-26 19:17:40
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > kwote
    > ubezpieczenia?-chyba jutro zadzwonie do nichmi dopytam-a moze ktos wie?

    Wiekszosc banków wymaga polisy na zycie jako zabezpieczenia kredytu. Jezeli
    zajdzie kwestia, ze jeden z kredytobiorców umrze, wtedy bank oceni czy
    pozostala przy zyciu osoba jest w stanie kredyt obsłużyc. Jesli stwierdzi,
    że nie jest, z wyplaty ubezpieczenia pokryje niesplaconą czesc kredytu, a to
    co zostanie odda beneficjentom polisy.

    Pozdrawiam
    _________________________

  • 18. Data: 2006-02-26 19:21:32
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > jaka kupilem mieszkanie.
    > Wycene robia jacys nawiedzeni rzeczoznawcy i dlatego zrezygnowalem z

    Ale bank nie nabiera prawa do calosci kwoty z wyplaty ubezpieczenia, jesli
    takowa nastąpi. Bank ma prawo pokryc tylko i jedynie pozostałą do splaty
    czesc kredytu z odsetkami naroslymi do dnia splaty i ew. inne zw. z kredytem
    koszty (odsylam do umowy).
    To co zostanie przypada do zwrotu beneficjentom.

    Pozdrawiam
    _________________________

  • 19. Data: 2006-02-26 21:36:31
    Od: "spider m" <m...@N...gazeta.pl>

    a...@t...pl (Bartek) napisał(a):

> [...]
    > koszty (odsylam do umowy).
    > To co zostanie przypada do zwrotu beneficjentom.

    Dzieki za informacje,zadzwonie jutro do millenium i popytam.Drąze temat
    Millenium bo maja tam chyba najnizsze oprocentowanie(przynajmniej w moim
    przypadku) tylko ta polisa na zycie(która zreszta juz posiadam).W PKOBP np,nie
    wymagaja polisy ale rata jest wyzsza(Mille 2% PKOBP 3,2) ato dla mnie duza
    róznica.

  • 20. Data: 2006-02-26 21:38:46
    Od: "spider m" <m...@N...gazeta.pl>

    Krisk <m...@p...com.pl> napisał(a):

    > Prowizja duza jak nie masz konta i troche duzo papierów chcą (pit, wycena
    > własnego rzeczoznawycy 900zł, jak ma sie dodatkowo działalność to już w
    > ogóle z us i zus, 2 tygodnie kredyt rozpatrują) Takze u mnie odpadli.

    No to faktycznie duzo,w PKO daja konto techniczne za free,a w MIlle konto
    internetowe tez bez opłat.