  • 11. Data: 2010-05-13 12:19:25
    Temat: Re: W tym wątku możesz wyrazić swoje współczucie dla Estonii
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik "kigam"
    > Chodzi o to, że za miesiąc lewarek znowu uderzy Cię w głowe i będziesz się
    > pytał o depozyt a grasz tutaj ekonomicznego eksperta.

    Drugi raz nie popelnie tego bledu chociazby dlatego, ze wiem jak ustawic
    zlecenie oczekujace
    Zastanawiam sie tylko BM sprzedalby cos widzac tak gwaltowny wzrost kursu na
    otwarciu?
    Leszek

  • 12. Data: 2010-05-13 13:25:18
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zlecenie oczekujace
    > Zastanawiam sie tylko BM sprzedalby cos widzac tak gwaltowny wzrost kursu na

    Ale nadal nie wiesz kiedy to zlecenie ma oczekiwać na Kupno a kiedy na
    Sprzedaż? ;-)

  • 13. Data: 2010-05-13 14:11:41
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Ale nadal nie wiesz kiedy to zlecenie ma oczekiwać na Kupno a kiedy na
    > Sprzedaż? ;-)

    kigam, Leszek działa głównie na foreksie, a tam stop to jest stop, nie ma
    takiego cudowania jak na naszych futach... dajesz stopa i się nie zastanawaisz
    nad jakimiś aktywacjami,oczywiście jak grasz u Market Makera... każdy kto
    wychodzi z foreksu ma z tym problemy i ma złe nawyki... mój kolega na przykłąd
    jak zamyka pozycje to nie pamięta o stopach i dziwi się że mu się jakieś dziwne
    pozycje same otwierają he he...

  • 14. Data: 2010-05-14 17:53:55
    Temat: Re: W tym w?tku mo?esz wyrazi? swoje wsp??czucie dla Estonii
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    viper wrote:

> [...]
    > nawyki... mój kolega na przykłąd jak zamyka pozycje to nie pamięta o
    > stopach i dziwi się że mu się jakieś dziwne pozycje same otwierają he

    No ostatnio coś takiego miałem. Zarobiłem na tym więcej niż kiedykolwiek na
    futach. Ale to przez roztargnienie :)