  • 1. Data: 2008-02-26 08:46:45
    Temat: WBK a PKO
    Od: "Jadwiga" <a...@w...pl>

    Bylam klientka WBK, bank zostal przejety przez PKO i chcac nie chcac
    zostalam w PKO. W WBK mialam linie kredytowa do splacenia do maja. Prowadze
    DG i skarbowka zablokowala mi pewna kwote za niezaplacany podatek (taka
    zapominalska jestem) .
    Na rachunku byly srodki wiec wiec pelna optymizmu spokojnie przelalam
    nastepna kwote bedac pewna ze skarbowke mam z glowy.
    siadlam przed kompem zeby dokonac platnosci i okazalo sie ze wplacona kwota
    jest zablokowana. Lekko wnerwiona poszlam do banku gdzie mila panienka
    powiedziala ze w PKO maja taki zwyczaj ze jak jest zajecie konta to oni
    najpierw zabezpieczaja swoje. (szkoda ze nie maja zwyczaju informowac o tym
    klienta)
    Tak wiec nadal mam niezaplacona skarbowke utopione kupe kasy
    w niezaplanowana splate. Pomijam ze w WBK takie dzialanie bylo nie do
    pomyslenia to zastanawia mnie dlaczego nie zaplacili skarbowki skoro podobno
    wierzytelnosci wobec panstwa maja pierwszenstwo.
    I jak tu w tym porabanym kraju cos zaplanowac. takim dzialaniem bank moze
    rozwalic kazda mala firme. Przepraszam za dlugiego posta - rozgoryczona
    Jadwiga

  • 2. Data: 2008-02-26 08:54:10
    Temat: Re: WBK a PKO
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Lut, 09:46, "Jadwiga" <a...@w...pl> wrote:
    > Bylam klientka WBK,  bank zostal przejety przez PKO i chcac nie chcac
    > zostalam w PKO.

    Chyba BPH a nie WBK???

  • 3. Data: 2008-02-26 08:58:01
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    On 26 Lut, 09:46, "Jadwiga" <a...@w...pl> wrote:
    > Bylam klientka WBK, bank zostal przejety przez PKO i chcac nie chcac
    > zostalam w PKO.

    Chyba BPH a nie WBK???

    A PKO to ktore ? SA czy BP ? :-))))

  • 4. Data: 2008-02-26 09:40:24
    Od: "SFF" <a...@a...com>

  • 5. Data: 2008-02-26 10:02:26
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    Użytkownik "SFF" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Przecież napisała "(taka zapominalska jestem)" :)

    Dlatego pin ma zapisany na karcie do bankomatu... permanentem :-))

  • 6. Data: 2008-02-26 13:57:14
    Od: "Jadwiga" <a...@w...pl>

    BPH oczywiscie :) PKO SA :(( porazka. Pin mam w komorce :)

    pozdrawiam Jadwiga

  • 7. Data: 2008-02-26 17:57:12
    Od: Krzysztof Szmergiel <k...@s...com>

    Jadwiga wrote:
    > BPH oczywiscie :) PKO SA :(( porazka. Pin mam w komorce :)

    PEKAO SA. dla scislosci.

    --
    Krzysztof
    noSiG

    "Seeing is believing, but feeling is the truth."
    Thomas Fuller (1608-1661); British Clergyman, author.