  • 11. Data: 2009-06-14 12:31:52
    Temat: Re: WIG20
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 13-06-2009 o 13:22:29 skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

    > Tak, w tej okolicy czasowej spodziewam sie znacz?cego PZ.

    na usdpln rowniez zapowiada si PZ, jesli klin wybije gora, to moze
    dojsc do ruchu podobnego co wczesniej - czyli okolice 5 zl za USD,
    ponad 4 za CHF przed koncem roku, czyli jakby przewidywania D.

    Ale z PZ roznie bywa, warto obserwowac.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 12. Data: 2009-06-14 18:15:36
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Powiązałes kaczor i rudy i nie wiem o kogo chodzi.
    > Rudy - to Kurski?
    > Kaczor - prezes albo brat?
    > Czy może rudy i kaczor to w jednej osobie Tusk?
    > Ale przecież Tusk jest gojem.
    > Ale z żydami na rowerach.
    > OK
    > Nic nie czaje;)

    To napisze wprost. Zamiast trzymać się faktów to bardziej atrakcyjne jest
    wymyślanie spisków z Tuskiem lub Kaczyńskim w tle lub bogatymi Żydami z USA
    lub Londynu. Tusk czy Kaczyński, każdy sobie dopasuje do swoich poglądów
    politycznych. Bogaci Żydzi zawsze robią za usprawiedliwienie własnych
    porażek wywołanych niewiedzą. Wielokrotnie się przekonałem, że na najwyższym
    stopniu ogólności każdy tu zna prawdę jak chodzi o szczegóły wszyscy
    puszczają bąble.

  • 13. Data: 2009-06-23 16:53:03
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "skippy"
    > IMO zaczynamy macanie sufitu.
    > http://ifutures.pl/download/file.php?id=6344&mode=vi
    ew

    Jesli to idzie (2), to może tak:
    http://ifutures.pl/download/file.php?id=6397&mode=vi
    ew
    (?)

    Ktos pytał skąd te daty: ~12 czerwca i 12 sierpnia.
    Okolice 12.VI wynikały z niebieskiego cyklu po minach.
    Z jego wygasaniem urodził się pomarańczowy po maksach.

    12.VIII to inna para kaloszów.
    Nie dotyczy giełd, ale jesli to bedzie globalny PZ, to akurat pasuje po
    minie do trendu wieloletniego na w20.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2009-06-23 18:09:23
    Od: "stu" <j...@w...pl>

    Witaj Skippy.
    Nurtuje mnie jedno pytanie.Czy uważasz że dno bessy mamy za sobą?

    Pozdrawiam JG

  • 15. Data: 2009-06-23 18:51:37
    Od: "szum" <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    gratuluje dobrej prognozy. Pytanie na otwarcie jak duzej pozycji zdecydowales
    sie tego dnia (co by nie mowic byla to gra przeciw trendowi nizszego rzedu),
    gdzie stawiales stopa, czy powiekszasz teraz pozycje i w jakiej odleglosci
    przesuwasz stopa.
    I dla mnie oczywiscie nie ma znaczenia czy ustalasz extremum za pomoca plam na
    ksiezycu, czestotliwosci strzykania w krzyzu czy tez sygnalow kosmitow.
    Istotna jest skutecznosc stad moje pytanie. Jesli natomiast te wrozby sa dla
    samego wrozenia a dobre view nie przeklada sie na wynik portfela to jest to
    strata czasu.

    Pozdrawiam

    Szum

  • 16. Data: 2009-06-23 20:43:41
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "stu" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witaj Skippy.
    > Nurtuje mnie jedno pytanie.Czy uważasz że dno bessy mamy za sobą?
    >
    > Pozdrawiam JG

    Witam

    Tak uważam, aczkolwiek to nie ma wpływu na nic.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2009-06-23 20:44:14
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "szum" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dla
    > samego wrozenia a dobre view nie przeklada sie na wynik portfela to jest

    Prognozuję jako hobby - dla przyjemności, zabicia czasu i sławy.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2009-06-23 21:22:02
    Od: m...@l...net.pl

    Szum widać że jesteś tu bardzo "nowy"