  • 1. Data: 2004-04-24 08:29:55
    Temat: WZWBK - jaka korzysc dla klienta?
    Od: " tomaszek" <t...@g...pl>

    Dostalem KK w BZWBK.
    Przy jej odbiorze pracownik banku zapytal mnie, czy moze zdecydowalbym
    przeniesc takze rachunek osobisty do BZWBK.
    Zapytalem go, ale jaka bede miec korzysc z takiej zamiany? Odpowiedzial mi,
    ze pelne instrumentarium internetowe po niskich cenach.
    W obecnym banku mam przelewy darmowe (WBK - 1,50), lokate odnawialna
    tygodniowa na 4% (WBK 3 miesieczna to max 3,25%). Darmowe prowadzenie konta
    (BZWBK - minimum 8 zlotych).
    Dopiero liczac koszty zdalem sobie sprawe, ze WBK to bardzo drogi bank.

    Doradcy chyba powinni wiecej analizowac oferty innych bankow, by nie blaznic
    sie proponujac u siebie cos, co jest duzo gorsza oferta niz ta, ktora klient
    juz ma.

  • 2. Data: 2004-04-24 11:06:20
    Temat: Re: WZWBK - jaka korzysc dla klienta?
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Sat, 24 Apr 2004 08:29:55 +0000, tomaszek napisal/a:

    > Odpowiedzial mi, ze pelne instrumentarium
    > internetowe po niskich cenach.
    a miał powiedzieć: "uciekaj Pan stąd jak najdalej" ?;)
    >, lokate odnawialna tygodniowa na 4% (WBK 3 miesieczna to max 3,25%)
    jesli mamy byc dokładnym to miesieczna.
    > Darmowe prowadzenie konta (BZWBK - minimum 8 zlotych).
    min. 6zł ale niewielka to róznica
    > Doradcy chyba powinni wiecej analizowac oferty innych bankow, by nie
    > blaznic sie proponujac u siebie cos, co jest duzo gorsza oferta niz ta,
    > ktora klient juz ma.
    niestety taka jego praca, musi działac na korzysc swojego pracodowacy a
    nie odwrotnie......
    --
    KrzysiekL