  • 1. Data: 2003-01-22 18:28:01
    Temat: Waluta - co polecacie?
    Od: "greg" <g...@k...pl>

    Witam!
    Mam pewne oszczednosci w GBP i USD, gdzie moge je ulokowac ew. jak moge
    zainwestowac by przyniosly korzysci.
    Ktore z bankow oferuje najlepsze oprocentowanie lokat oraz r-nkow bankowych
    ww. walutach.
    pozdrawiam
    greg

  • 2. Data: 2003-01-22 20:14:01
    Temat: Re: Waluta - co polecacie?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    jak moge
    > zainwestowac by przyniosly korzysci.
    > Ktore z bankow oferuje najlepsze oprocentowanie lokat oraz r-nkow

    Na samych walutach raczej nie zarobisz. Co do bankow - poszukaj na
    www.bankier.pl . (moze jakies fundusze inwestycyjne walutowe?)

    A dla ciekawych jak sa oprocentowane wklady w jednym z odpowiednikow
    naszych wirtualnych bankow:
    http://prnews.home.pl/html.php/display?article=1721