  • 1. Data: 2002-11-12 07:28:53
    Temat: Wap w Multibanku
    Od: "Leszek Ostrowski" <l...@k...pl>

    Czy ktoś korzysta z części transakcyjnej Multibanku używając WAP ?
    Mi się jeszcze to nie udało ? Czy to jest zależne od operatora sieci
    komórkowej ?

    LJO

  • 2. Data: 2002-11-12 08:41:36
    Temat: Re: Wap w Multibanku
    Od: "Marcin Szplit" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Leszek Ostrowski" <l...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś korzysta z części transakcyjnej Multibanku używając WAP ?
    > Mi się jeszcze to nie udało ? Czy to jest zależne od operatora sieci
    > komórkowej ?
    >
    > LJO

    Ja używam. Mam Nokię 6310 w Erze. Chodzi mi to bardzo ładnie przez GPRS.
    Wcześniej używałem 6210 i też ładnie działało tylko te koszty połączeń!
    Jedyny problem z jakim się do tej się spotkałem to naliczenie prowizji 2 zł
    za szybkie rozładowanie netkarty poprzez WAP. Reklamacja w toku zobaczymy
    jaki będzie jej wynik.
    pozdr.
    Marcin

  • 3. Data: 2002-11-12 18:44:37
    Od: Trek_ <trek@usun_to.klub.chip.pl>

    Dnia 2002-11-12 08:28, Użytkownik Leszek Ostrowski napisał:
    > Czy ktoś korzysta z części transakcyjnej Multibanku używając WAP ?
    > Mi się jeszcze to nie udało ? Czy to jest zależne od operatora sieci
    > komórkowej ?

    nokia 6210 plusgsm, wszystko OK!

    Pio'Trek'

  • 4. Data: 2002-11-15 09:54:26
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    > Czy ktoś korzysta z części transakcyjnej Multibanku używając WAP ?
    > Mi się jeszcze to nie udało ? Czy to jest zależne od operatora sieci
    > komórkowej ?

    Nokia 5510. Idea. Bez problemu.
    Grzegorz