  • 1. Data: 2010-07-06 09:30:38
    Temat: Wartości "graniczne" - Stochastic
    Od: Endriu <a...@g...com>

    Jak wyznaczyć dla wsaźników "dwulinowych" (Stohastic, Macd itp.)
    wartości danego indeksu dla których nastąpi przecięcie linii sygnału
    "wejścia/wyjścia".

    Wiem, że można to zrobić "na piechotę" - czyli "regulując/nadpisując"
    w bazie danych wartość Close z danego dnia i sprawdzając czy linie już
    sie przecieły/czy jeszcze nie, ale wydaje mi się że istnieją
    łątwiejsze sposoby ( i pewnie sa one już dawno wymyślone).

    Myśle, że koledzy nie będą z tym mieli większego problemu, i myslę że
    nie będe musiał wyważać otwartych od dawna już drzwi .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/