  • 1. Data: 2003-07-15 06:40:13
    Temat: Warunki udzielenia kredytu
    Od: "Boa" <b...@b...usunto.wroc.pl>

    Witam!

    Mam 60.000 gotówki. Chcę wziąć kredyt hipoteczny (koniecznie już! tzn. w tym
    kwartale) na 90.000 i za 150.000 kupić mieszkanie.
    Mam nieuregulowany stosunek do służby wojskowej (do listopada, potem ma być
    przeniesienie do rezerwy) i staż pracy 1 miesiąc w dużej międzynarodowej
    firmie. Zarabiam tyle, że "finansową" zdolność kredytową mam. Firma ta
    będzie przez najbliższy rok (albo i dłużej) zatrudniać mnie na czas
    określony, może po roku będę miał umowę na czas nieokreślony, a może nie.

    Czy jest bank, który da mi w chwili obecnej kredyt? Jakikolwiek bank.

    Z góry dzięki za pomoc.
    Pozdrr.,
    Boa.

  • 2. Data: 2003-07-15 11:55:11
    Temat: Re: Warunki udzielenia kredytu
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Boa wrote:
    > Czy jest bank, który da mi w chwili obecnej kredyt? Jakikolwiek
    bank.

    GE chyba ma mniej rygorystyczne pod tym wzgledem podejscie