  • 1. Data: 2012-12-09 04:19:52
    Temat: Wiewiórki jedzą z RORu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Wiewiórki jedzą z RORu równie chętnie co z firmowego.
    Nawet w tytule nie ma słowa 'wynagrodzenie' -- a premia jest.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-12-09 15:17:01
    Temat: Re: Wiewiórki jedzą z RORu
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Wiewiórki jedzą z RORu równie chętnie co z firmowego.
    > Nawet w tytule nie ma słowa 'wynagrodzenie' -- a premia jest.

    W regulaminie stoi, ze 5tys. moze wpadac z konta w innym banku, ktore do nas
    nie nalezy. Wcale nie musi to byc konto firmowe.Ja z obawy przed poborcami
    podatkow i tak nie uzywam slowa "wynagrodzenie" - w tytule dalem ostatnio
    "XII 2012r."
    --
    pozdr.
    ls

  • 3. Data: 2012-12-10 03:38:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" ka26hi$92j$...@n...icpnet.pl

> [...]
    > banku, ktore do nas nie nalezy. Wcale nie musi to byc konto firmowe.Ja z obawy
    przed poborcami podatkow i tak nie uzywam slowa

    Lałem z RORów (5100) i z firmowych (4900) na dwie wiewiorki.
    [zarz się obrońcy zwierzakow odezwą...[a po nich -- obrońcy
    dobrego stylu, bo jednak mi_sie i zaraz_się to styl (szykiem
    zwany) zbyt zwobodny]]

    I dostałem na obu kontach po 5 dych.

    W tytule (w wypadku lania z RORu) nie było w ogóle mowy
    o wynagrodzeniu -- było o wiewiórkach. ROR nie był cudzy,
    ale mój, wiewiórkowe konto jedno było moje, drugie było
    matki. Skoro dostałem 5 dych, nie 49 PLNów, wiewiórki
    uwzględniły lanie z RORu.

    Zatem -- może to być własny ROR i nie ma potrzeby
    wpisywania słowa 'wynagrodzenie'.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-12-10 10:01:32
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "ls" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    >Ja z obawy przed poborcami podatkow i tak nie uzywam slowa "wynagrodzenie" - w
    >tytule dalem ostatnio
    "XII 2012r."

    Mnie żona "wynagradza" regularnie co miesiac
    - a ja ją częściej ;)

  • 5. Data: 2012-12-10 13:08:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" ka48dh$ei1$...@n...news.atman.pl

    > Mnie żona "wynagradza" regularnie co miesiac
    > - a ja ją częściej ;)

    Nic dziwnego, że chciałeś wynagradzać kogoś innego,
    skoro z żona Tobie za mało. ;)

    Mille zablokował mi dostęp do konta!!!
    Ciekawe, czy to blok mieszkalny. ;)
    Dobrze, że jest smartfonowe, ale czy ono nie jest zablokowane?

    Hasło podałem poprawne, cyfry peselu -- także.

    Biedne wiewiórki muszą głodować... ;(

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-12-11 00:08:38
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > Hasło podałem poprawne, cyfry peselu -- także.
    >
    > Biedne wiewiórki muszą głodować... ;(

    One głodują zazwyczaj przez sklerozę ;)

  • 7. Data: 2012-12-11 03:14:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" ka5q1j$u5t$...@n...news.atman.pl

    > One głodują zazwyczaj przez sklerozę ;)

    Jak to mawiają -- co dziupla to inny zwyczaj?

    Albo inaczej -- nie rozumiem Twojej wypowiedzi.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-12-11 08:13:12
    Od: maruda <m...@n...com>

    > "Waldek" ka5q1j$u5t$...@n...news.atman.pl

    > Jak to mawiają -- co dziupla to inny zwyczaj?
    >
    > Albo inaczej -- nie rozumiem Twojej wypowiedzi.

    Są możliwe co najmniej dwie interpretacje, jak to bywa z literaturą.
    Prawdziwe (te rude czy szare i zapchlone) wiewiórki głodują naprawdę
    przez swoją sklerozę (a dokładniej: niepamięć i marną inteligencję), bo
    owszem, pracowicie gromadzą zapasy, ale potem nie potrafią trafić do
    swoich magazynów.
    Coś tak, jak "założyłem lokatę odnawialną, tylko nie wiem w którym banku"

    Druga: Twoje wiewiórki głodują przez Twoją sklerozę, bo coś Ci się
    pozajączkowało.

    Apropos i nie-na-temat:
    Może ktoś, kto umie rysować, narysuje to i gdzieś puści, na jakiegoś
    demota, czy-co ->
    Jest jakaś reklama chyba kasy Stefczyka z tym księdzem z serialu. No i
    proponuję zrobić dwa rysunki z podpisem "znajdź różnicę":
    Stoi furgonetka, faceci targają pianino. Dwóch gości się przygląda,
    jeden mówi "?", a drugi odpowiada "Wzięli kredyt w kasach Stefczyka".
    Różnica jest taka, że na pierwszym rysunku na furgonetce jest napis
    "Instrumenty muzyczne", a na drugim - "Windykacje".
    (Można by złapać screenshota z tej reklamy i przerobić, ale nie mam aż
    takiego zacięcia twórczego)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 9. Data: 2012-12-11 08:20:09
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-12-09 15:17, ls pisze:

> [...]
    > nas nie nalezy. Wcale nie musi to byc konto firmowe.Ja z obawy przed
    > poborcami podatkow i tak nie uzywam slowa "wynagrodzenie" - w tytule

    przy okazji się podpytam
    do wiewiórek wlewacie i wylewacie tego samego dnia
    czy czekacie, aż wiewiórki się nakarmią do drugiego dnia??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 10. Data: 2012-12-11 08:59:11
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 11 Dec 2012 08:20:09 +0100, lolekanabolek napisał(a):

    > przy okazji się podpytam
    > do wiewiórek wlewacie i wylewacie tego samego dnia
    > czy czekacie, aż wiewiórki się nakarmią do drugiego dnia??

    Wpływ, transakcja na 300, wypływ. Tej samej godziny, nie dnia :)

    AK