  • 11. Data: 2003-03-21 17:50:07
    Temat: Re: Wirtualne przegrywaja
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Przewiduje, że niedługo to się zmieni i będzie to bardzo sensowne.
    > Pozdrowienia Tensor1

    To wtedy bedzie ePKO BP bis - a nie Inteligo, bo
    jesli bedzie pelna obsluga w placowkach, to nastapilaby kanibalizacja
    bazy klientow (taniej a lepiej w Inteligo).
    Taka opcja wymagalaby wiec radykalnego podniesienia oplat (zeby placic
    za ten przywilej ;)

    Dlatego ja sadze, ze raczej do momentu wprowadzenia centralnego
    systemu informatycznego - bedzie tak jak teraz.

    Pozniej bedzie pewnikiem opcja, ze za dodatkowa oplate mozna korzystac
    z Inteligo czy cos ;

  • 12. Data: 2003-03-21 22:09:56
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > systemu informatycznego - bedzie tak jak teraz.
    >
    > Pozniej bedzie pewnikiem opcja, ze za dodatkowa oplate mozna korzystac

    Do czasu wprowadzenia centralnego systemu informatycznego wymyślą jakąś opcje
    pośrednią. Ale ogólnie masz rację. Zapomniałem, że ich system jest cudem
    informatyki z lat osiemdziesiątych. Tensor1.

  • 13. Data: 2003-03-24 08:39:03
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    a_6.html
    > Ta teza byłaby prawdziwa, gdyby np. mBank był całkowicie odrębnym

    no coz - tezy takie glosza wlasnie banki wirtualne, w tym przez lata
    mBank...
    przypomnij sobie stare reklamy mowiace o utrzymywaniu marmurow..

    > podmiotem. Ale tak nie jest i grupa, w której działa (BRE) odnotowała
    > największą stratę (drugi w kolejności to KB) w tym roku. Jak mozna
    > więc oczekiwać, że oprocentowanie w mBanku będzie ciągle
    > konkurencyjne.

    ja zastanawiam sie dlaczego w takim razie w bankach marmurowych
    oprocentowanie jest korzystne ? Maja lepszy zarzad niz BRE ?

    > Te stwierdzenia o niższych kosztach - mino że częściowo dla
    > niektórych tzw. banków wirtualnych działających w tym kraju
    > prawdziwe - są przede wszystkim kampanią reklamową napędzającą

    sadzisz ze reklama ma prawo opierac sie na falszywych tezach ?

> [...]
    > o BRE) oprze się pokusie zmniejszenia strat (przez zmniejszanie
    > oprocentowania lub podwyższanie prowizji w mBanku), kiedy
    > jego "stołek" wisi na włosku!!. Ja w to nie wierzę. Argumenty, że
    > wtedy zmniejszy się liczba klientów nie są do końca prawdziwe
    > obserwując niezwykłe przywiązanie (na razie słuszne) do tego banku
    > przez wielu jego klientów. Pozdrowienia Tensor1.
    > PS Swoje rozważania ograniczyłem do mBanku bo jest on, moim zdaniem,
    > aktualnie najbardziej popularnym bankiem prawie "wirtualnym".
    > Inteligo to - jak już wspominałem - PKOBP z dostępem przez Internet.

    sa jeszcze inne. Np. VWbank - chyba nie jest zwiazany marmurami a jednak
    oferta przegrywa z marmurowymi. Wychodzi ze jednak koszty nie generuja
    marmury ale zarzadzanie ?

    D.