  • 11. Data: 2005-08-17 19:35:29
    Temat: Re: Wnisek o KK w ING
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 17 Aug 2005 07:12:10 +0200, Jacek Swiesciak <n...@s...invalid>
    wrote:

    >Żaden geniusz w tym banku nie wpadł na to, że "Anna Kowalska-Nowakowska" to
    >24 znaki i wejdzie w całości? :)

    Pozostaje mieć nadzieję, że Kursor przekręcił, a tam było KowalEWska
    :-)))
    Ale za cholerę nie chce mi się szukać tego u nich na WuWuWu.

    G.

  • 12. Data: 2005-08-17 19:38:13
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Użytkownik "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ale zapraszam do najblizszego oddzialu chociazby bzwbk.
    nazwiskiem a nie pierwsza literka imienia i nazwiskiem ani
    tego ograniczenia wstawionego we wniosku internetowym tylko
    trzeba wpisac cale imie i nazwisko i juz.

    > z pomocy do wniosku internetowego w ING:
    > "Pole "Imię i nazwisko do umieszczenia na karcie" może mieć maksymalnie 25
    znaków.

    Dzięki.
    Czyli jednak można umieścić więcej niż 19 znaków na karcie. Widać coś im się
    pozajączkowało jak przygotowywali papierowy wniosek na karty kredytowe.
    Pozdrawiam.

  • 13. Data: 2005-08-17 19:55:54
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > Dzięki.
    > Czyli jednak można umieścić więcej niż 19 znaków na karcie. Widać coś im się
    > pozajączkowało jak przygotowywali papierowy wniosek na karty kredytowe.

    to zalezy od karty :-)
    na zwyklej karcie wejdzie 25 znakow

    na kartach partnerskich, na ktorych umieszcza sie dodatkowe logo
    (np. BZWBK Idea Profit) miesci sie tylko 19 znakow
    wiem bo mam
    i na karcie mojej zony zabraklo miejsca na pelne imie i nazwisko
    wiec ma karte z pierwsza litera imienia i nazwiskiem

    pozdrawiam
    kursor

  • 14. Data: 2005-08-17 20:19:21
    Od: "Ksywka" <p...@w...net>

    az sprawdze jutro bo z tego co wiem to kazdy wniosek wypelniany przez
    pracownika banku i wysylany do centrum kart ma pole dalsza czesc nazwiska po
    to zeby uniknac takiego problemu ze sie nazwisko nie miesci. ale sprawdze
    jutro jak jest z idea profit choc pewnie tez zadnych wyjatkow od tego nie
    ma. jak sprawdze to napisze.
    pozdro
    ksywka