  • 21. Data: 2009-04-15 11:49:59
    Temat: Re: Wolny rynek w wykonaniu PO
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl> wrote in message
    news:gs4hgb$gqq$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Chyba jednak nie do końca tak jest. To co mówi to jedno. A to co próbuje
    > robić to drugie - a widać, że próbuje - tylko niestety ma pod górkę i pod
    > wiatr - takie czasy. PiS miał z górki i z wiatrem - ale nie wykorzystał
    > tego czasu.

    To prawda....Dla tej wioski im gorzej tym lepiej.....Jak to sie mowi po
    trupach do wladzy wrocimy.....
    W takim kraju jak Polska, gdzie jeden drugiego nienawidzi i w tej nienawisci
    wazniejsze sa gierki polityczne jeszcze sie taki nie narodzil co by
    dogodzil....

  • 22. Data: 2009-04-15 11:58:28
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Robert Wicik <r...@n...poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > robić to drugie - a widać, że próbuje - tylko niestety ma pod górkę i pod
    > wiatr - takie czasy. PiS miał z górki i z wiatrem - ale nie wykorzystał

    Muszę to skomentować i nie bierz mnie za pisowca, bo nie jestem.
    Dziwi mnie wasz upór po 1,5 roku rządów. Może spróbuj odwrócić rozumowanie.
    Gdyby w czasach PiS-u rządziło PO, idę o zakład, że miałoby pod górkę i pod
    wiatr.

    kc

  • 23. Data: 2009-04-15 12:08:46
    Od: "george" <g...@v...pl>

    " kc" <k...@W...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > rozumowanie.
    > Gdyby w czasach PiS-u rządziło PO, idę o zakład, że miałoby pod górkę i

    oczywiście :). Nie naleze do zwolenników kaczek (tzn wqrwiaja nie na maksa)
    ale
    PIS jednak coś zrobił ( składka rentowa) a PO zajmuje sie tylko PR-em
    (niestety).
    Jedyne co narazie PO robi to ściema a przy okazji "nic nie robienia" jadą na
    zewnętrznych bailoutach i dzieki "lenistwu" w tej sprawie możemy przejść to
    mniej kosztownie. To narazie może wystarczy.
    A co do dopłacania do mieszkan...to ten manewr odsuwa nieco "foreclosure" na
    frankowych mieszkankach a uwalnia "rezerwy" banków, które ostatnio wydaja
    sie coraz bardziej napięte. Dieter sie może obrażać na ten durnowaty
    liberalizm PO, ale jak narazie nie dopłacają bezpośrednio do BRE jak
    Bernanki z Paulsonem...

    george

  • 24. Data: 2009-04-15 12:43:38
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    > oczywiście :). Nie naleze do zwolenników kaczek (tzn wqrwiaja nie na
    > maksa) ale
    > PIS jednak coś zrobił ( składka rentowa) a PO zajmuje sie tylko PR-em
    > (niestety).

    PiS miał większość parlamentarną + telewizję publiczną na skinienie palca +
    PREZYDENTA który podpisywał ustawy w 5 minut po otrzymaniu, nawet bez
    zachowania czasu koniecznego do ich przeczytania

    sprawdź ile z całkiem róznych ustaw w ciągu ostatniego roku zostało
    zawetowanych

    najwyższe w Polsce stanowisko zajmuje człowiek z którym choćbyś był na
    jednej szalupie na środku oceanu to by ci przeszkadzał w ratowaniu życia,
    bo taki juz jest, albo on siedzi u steru albo nikt inny

    > Jedyne co narazie PO robi to ściema a przy okazji "nic nie robienia" jadą
    > na zewnętrznych bailoutach i dzieki "lenistwu" w tej sprawie możemy
    > przejść to mniej kosztownie. To narazie może wystarczy.

    proste porównanie, zacznij coś budować, a ja będę co 2 dni przychodził i to
    rozbijał w pył
    na koniec zwyzywam cię od smierdzących leni którzy nic nie robią tylko sie
    obijają

    > A co do dopłacania do mieszkan...to ten manewr odsuwa nieco "foreclosure"
    > na frankowych mieszkankach a uwalnia "rezerwy" banków, które ostatnio
    > wydaja sie coraz bardziej napięte.

    pomysł dopłacania komukolwiek do czegokolwiek ze wspólnych podatków jest
    zawsze szokujący

    poczekamy na szczegóły, jak znam życie, to w Polsce jak mówią że dadzą to
    mówią,
    jak mówią że zabiorą to zabiorą

    >Dieter sie może obrażać na ten durnowaty liberalizm PO, ale jak narazie nie
    >dopłacają bezpośrednio do BRE jak Bernanki z Paulsonem...

    i o to przecież PiS ma pretensje, bo skoro cały świat drukuje kasę na lewo i
    prawo to oni by też chcieli

  • 25. Data: 2009-04-15 12:51:30
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Pafcik" <s...@s...pl> wrote in message

    > PiS miał większość parlamentarną + telewizję publiczną na skinienie palca
    > + PREZYDENTA który podpisywał ustawy w 5 minut po otrzymaniu, nawet bez
    > zachowania czasu koniecznego do ich przeczytania

    jesli bedą obniżać mi podatki .. to moga nawet mieć "swojego" papieża.

> [...]
    > to rozbijał w pył
    > na koniec zwyzywam cię od smierdzących leni którzy nic nie robią tylko sie

    uff... dobrz że przynajmniej jest na kogo zwalić bo ze "skutecznościa"
    kiepsko

> [...]
    > jak mówią że zabiorą to zabiorą

    > i o to przecież PiS ma pretensje, bo skoro cały świat drukuje kasę na lewo

    Ja odnosiłem sie do narzekania Dieter na liberalizm PO a z aktualnej sytacji
    wynika ze relatywnie i tak sa liberalni w powodzi socjalu na zachodzie...

  • 26. Data: 2009-04-15 12:54:17
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Pafcik <s...@s...pl> napisał(a):

    > PiS miał większość parlamentarną

    Umiesz liczyć? PO+PSL+SLD. Czy to jest mniejszość?

    kc

  • 27. Data: 2009-04-15 13:00:01
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik "Virck"
    > To jest pozyczka nieskooprocentowana i to chyba tylko na max 2 lata....

    12 miesiecy i trzeba zwracac

    Ci z Kamienia Pomorskiego dostali z naszych podatkow 10 000 zl bezzwotnie.
    Jeszcze odbuja im te mieszkania, a CARITAS je wyposazy

    Nasze panstwo jest bogate bo dostalo kredyt stabilizacyjny z MFW

    Leszek

  • 28. Data: 2009-04-15 13:01:00
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik " kc" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Umiesz liczyć? PO+PSL+SLD. Czy to jest mniejszość?

    Jeszcze nie załapałeś, że gadka o wkładaniu kija w szprychy koalicji to
    wymyślana i podsuwana codziennie nowomowa?

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 29. Data: 2009-04-15 13:19:50
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    > liberalizm PO, ale jak narazie nie dopłacają bezpośrednio do BRE jak
    > Bernanki z Paulsonem...

    Hmm to Bernanke z Paulsonem finsansują niemieckie banki typu BRE? Ja
    myślałem, że dopłacają ale do swoich, czego to się człowiek tutaj nie dowie
    ;-)

  • 30. Data: 2009-04-15 13:23:19
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Fidelio" <t...@o...eu> wrote in message

    > Hmm to Bernanke z Paulsonem finsansują niemieckie banki typu BRE? Ja
    > myślałem, że dopłacają ale do swoich, czego to się człowiek tutaj nie
    > dowie ;-)

    co ty tak wszystko "literalnie" bierzesz... to była przenośnia jakby co.
    george