  • 11. Data: 2006-12-13 18:42:03
    Temat: Re: Wpłatomat
    Od: " - Robert -" <r...@g...pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> napisał(a):

    > A to "musze" jak sie objawia - przychodzi listem poleconym
    > wypowiedzenie umowy czy terminale wyswietlaja "zatrzymaj karte"?

    "Musze" w tym przypadku oznacza wniosek o karte srebrna/zlota/platynowa, bo
    classic ma ograniczenie do 10 tys PLN. :( - a to wiaze sie z zaswiadczeniem o
    zarobkach, wnioskiem w banku etc. :(
    Oczywiscie moge odpuscic sobie wyzszy limit i nie ubiegac sie o nowa karte,
    ale przeciez chodzi o to, aby bank byl elastyczny i stal frontem do klienta.

  • 12. Data: 2006-12-13 18:48:46
    Od: " - Robert -" <r...@g...pl>

    Piotr \Kazimierz\ Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał(a):

    >Oczywiscie wplatomatem nie chcialem sie bawic,
    >
    > Jak to umoczyć? Ja ostatnio po kilkunastu minutach mialem kase dostepna na
    > koncie.

    Watki o zacinaniu sie wplatomatu skutecznie mnie zniechecily... Pani z obslugi
    tez zalecala wplate w kasie niz walke z automatem. Banknoty byly z utargu no i
    bylo ich ponad 50...

    Operacja kosztowala mnie jedynie czas: - wyplata z bankomatu i wplata w kasie
    i pieniadze byly 4 minuty pozniej na koncie. W przypadku wciecia reklamacja
    moze byc bardziej bolesna i przy 8000 pln nie bylaby dla banku mila...