  • 1. Data: 2010-06-21 21:43:54
    Temat: Wpłatomat mBanku -- brak łączności
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Białystok, galeria handlowa ,,Biała'', gdzieś po 20 godzinie,
    poniedziałek. :) Wkładam kartę, podaję kwotę, najpierw liczę
    banknoty... Maszyna wciąga, mieli, liczy, podaje swoją wersję
    (akurat zgodną z moją) i prosi o potwierdzenie, po czym obwieszcza,
    że brakuje ;) jej jakiejś łączności... Oddaje szmal, czeka, czeka,
    czeka (całe wieki mijają) i oddaje kartę (strasząc, że zabierze ją
    po 20 sekundach, jeśli ja jej nie zabiorę -- a ja czekam na tę kartę
    co najmniej minutę!) informując radośnie o tym, że w necie mogę sprawdzić,
    gdzie są czynne wpłatomaty!!!

    Kilka minut z tak zwanego życia -- w śmietnik!!! :)

    Czy ta maszyna nie może wcześniej sprawdzić, że jest odłączona od świata?!
    Pięć minut tu, pięć tam, pięć jeszcze w inny śmietnik...
    Tak mija życie -- ,,nieubłaganie''. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2010-06-22 10:36:47
    Temat: Re: Wpłatomat mBanku -- brak łączności
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Białystok,

    To wiele tłumaczy.

    > Kilka minut z tak zwanego życia -- w śmietnik!!! :)

    Tak, tragedia to jest na miarę głodu w Afryce.

    > Czy ta maszyna nie może wcześniej sprawdzić, że jest odłączona od świata?!

    A nie wpadłeś na to, że mogło coś wysiąść w tym momencie?

    > Pięć minut tu, pięć tam, pięć jeszcze w inny śmietnik...
    > Tak mija życie -- ,,nieubłaganie''. :)

    Zaoszczędź te chwile, które spędzasz na pisaniu listów w UseNecie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 3. Data: 2010-06-22 21:17:37
    Od: "Friend" <f...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:hvonip$iec$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >
    > Czy ta maszyna nie może wcześniej sprawdzić, że jest odłączona od świata?!
    > Pięć minut tu, pięć tam, pięć jeszcze w inny śmietnik...

    A ja nawet kontempluję te chwile dzieląc kwotę do wpłaty na mikro kwoty.
    Przy okazji wku... kolejkowiczów biorących na lewo i prawo z
    nieudokumentowaną gotówą w ręku.

    No dobra ja jestem TEN z kolejki, ale większe kwoty to się dzieli dla zasady
    aby mieć za co żyć.

  • 4. Data: 2010-06-23 08:59:19
    Od: "Valdi" <v...@p...pl>

    "Friend" news:hvr98u$mt3$1@news.onet.pl

    > A ja nawet kontempluję te chwile dzieląc kwotę do wpłaty na mikro kwoty.

    i chwała Ci za to! :)

    > Przy okazji wku... kolejkowiczów biorących na lewo i prawo z
    > nieudokumentowaną gotówą w ręku.

    ów jak to ująłeś wkur... kolejkowiczów minie kiedy ich samych spotka awaria
    wpłatomatu kiedy wpakują do niego większą kwotę albo po wpłacie osoby ich
    poprzedzającej maszynka zaliczy zgon.

    > No dobra ja jestem TEN z kolejki, ale większe kwoty to się dzieli dla
    zasady
    > aby mieć za co żyć.

    mądrze piszesz.

  • 5. Data: 2010-06-23 20:14:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemysław Adam Śmiejek" hvq3o0$sij$...@n...onet.pl

    > Zaoszczędź te chwile, które spędzasz na pisaniu listów w UseNecie.

    Boże!! Jakie to szczęście, że na takie chamstwo odpowiadasz
    śmiercią ludzi nieprzygotowanych do życia -- na przykład
    przedlądowaniem w Smoleńsku. :)

    Są ludy co dojrzały do śmierci
    Z rąk ludów niedojrzałych do życia...

    Kasandra, 1978

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2010-06-23 20:16:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Friend" hvr98u$mt3$...@n...onet.pl

    > No dobra ja jestem TEN z kolejki, ale większe kwoty to się dzieli dla zasady aby
    mieć za co żyć.

    A co ma dzielenie kwoty do lekceważenia klienta? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2010-06-23 20:21:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Valdi" hvsiht$oae$...@u...news.interia.pl

    > ów jak to ująłeś wkur... kolejkowiczów minie kiedy ich samych spotka awaria
    > wpłatomatu kiedy wpakują do niego większą kwotę albo po wpłacie osoby ich
    > poprzedzającej maszynka zaliczy zgon.

    Moja na szczęście oddała mi to, co zabrała. :)
    Tak sobie myślę -- ale czy oddała te same banknoty?
    Czy nie jakieś podrobione?...

    -=-

    Pojąłem dopiero teraz... Te wpłatomaty nie tylko potrafią tak zrobić,
    jak zrobiły w moim przypadku, ale też potrafią zabrać szmal i nie oddać
    w zamian ani kwitu mówiącego o dokonaniu wpłaty, ani szmalu... :) No cóż... :)

    -=-

    Brytyjczycy i Francuzi zbudowali tunel pod wiadomym kanałem...
    Tunel wił się w każdą stronę (do przodu nie wił się?) ale
    choć budowano go z obu końców -- spotkano się z przesunięciem
    zaledwie 35 cm na odległości 34 km...

    Polakom chyba nie grozi ta doskonałość. :)
    W Polsce, gdyby minięto się o 5 km na tej odległości, mówiono by o sukcesie!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2010-06-24 09:13:03
    Od: "Friend" <f...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:hvtq7h$91p$3@inews.gazeta.pl...

    > "Friend" hvr98u$mt3$...@n...onet.pl

    > A co ma dzielenie kwoty do lekceważenia klienta? :)

    Liczę na łut szczęścia, że jedna z 3 wpłat wpadnie od razu na konto i nie
    zostanę bez kasy na zycie.

  • 9. Data: 2010-06-24 15:51:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Friend" hvv7ib$ghe$...@n...onet.pl

    > Liczę na łut szczęścia, że jedna z 3 wpłat wpadnie od razu na konto i nie zostanę
    bez kasy na zycie.

    Załapywałem baaardzo powoli... Docierało do mnie, że te maszynki nie tylko
    potrafią zabrać 5 minut, ale tez potrafią zabrać pieniądze i nic w zamian
    nie oddać... :)

    Mnie raz za razem przekracza polska rzeczywistość z jej absurdami...

    Dzięki za ostrzeżenia!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2010-06-24 21:38:40
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 21 Jun 2010 23:43:54 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > Białystok, galeria handlowa ,,Biała'', gdzieś po 20 godzinie,
    > poniedziałek. :) Wkładam kartę, podaję kwotę, najpierw liczę

    [...]

    > Kilka minut z tak zwanego życia -- w śmietnik!!! :)

    No i się ciesz. Mogłeś trafić na standardowy wpłatomat, który by zeżarł kasę
    a Ty byś się mógł strzelać z mBankiem o swoje pieniądze przez miesiąc...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944