  • 11. Data: 2005-07-13 13:09:50
    Temat: Re: Wpłaty z zagranicy na Inteligo
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    witek napisał(a):

    > (jeżeli gdzie
    > indziej to jeszcze dodtkowo tego banku gdzie wpłacasz).
    >

    > wszystkie banki po drodze cos wezmą.

    To oczywiste - z tego żyją, dlatego napisałem, że najkorzystniej jest
    wpłacać w banku korespondencie, ponieważ w tym przypadku nie będzie
    żadnego innego "po drodze".

    > nie.
    > może co najwyzej podwyższyć przelewaną kwotę o te 11 zł.

    Tu się mylisz. Nie pamiętam jak się ta opcja nazywała, ale istnieje taka
    możliwość. Widziałem zresztą posty na ten temat na tej grupie. Pozdrawiam.

  • 12. Data: 2005-07-13 13:12:46
    Od: "bez SCIEMY" <b...@N...gazeta.pl>

    > Właśnie o to mi chodziło. Dzięki. Już kiedyś zastanawiałem się nad
    > otwarciem konta w Multi, ale szybkość ich serwisu (site'u
    > informacyjnego, nie wiem jak wyglądało to w przypadku transakcyjnego,
    > ale domyślam się, że jeszcze gorzej) skutecznie mnie odstraszyła. Muszę
    > poczytać więcej o Reiffim, bo wczoraj zamknąłem e-Integrum (pod kilkoma
    > względami było całkiem OK, ale płacenie 5 PLN nawet jak nie używanam
    > konta to przesada), a chcę mieć coś z dostępem internetowym w zapasie.

    Jezeli szukasz praktycznie niezawodnego i prawie za free (miesieczna oplata,
    to: 3 zl + karta = ok. 5 zlotyczh/miesiecznie) wirtualnego badziewia do
    platnosci (nie tylko krajowych), to plecam MB; miej tylko swiadomosc, ze
    bedziesz wspolpracowal z ordynarnymi chamami. Jednak jesli jestes stanowczy i
    masz swiadomosc, co Ci sie w wyniku podpisanej umowy z bankiem nalezy,
    polecam MB (zaznaczam: tylko rachunke, zadnych kredytow, KK, itp...)

  • 13. Data: 2005-07-13 13:13:34
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    mlody_book napisał(a):

    > Tu się mylisz. Nie pamiętam jak się ta opcja nazywała, ale istnieje taka
    > możliwość. Widziałem zresztą posty na ten temat na tej grupie. Pozdrawiam.

    Chodziło o koszty banków "po drodze". 11 PLN musi byc pobrane od
    posiadacza konta inteligo. Koniec i kropka.

  • 14. Data: 2005-07-13 13:15:07
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    m...@g...home.pl napisał(a):
    > Czy ktoś może wie jak to jest z wpłatami na konto Inteligo pieniędzy z
    > zagranicy (Kanada, USA z podkreśleniem na Kanadę)? Czy jest to wogóle
    > możliwe a jeśli nie to jakie konto polecacie z taką możliwością. (Jedna
    > wpłata w przeliczeniu ok kilku tys złotych)

    Jasne, że się da.
    Sprawdź tylko kod SWIFT (BIC) inteligo i podaj numer w standardzie IBAN,
    czyli:

    PL i reszta numeru w postaci NRB

  • 15. Data: 2005-07-13 13:16:09
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    mlody_book napisał(a):

    > Znasz takie konto??? Chętnie dowiem się więcej na jego temat.

    Mało któy bank ma opłatę za przelew przychodzący z zagranicy w stylu
    inteligo.

    Ja także mam nieodparte wrażenie, że mylisz tą opłatę z innymi kosztami.

  • 16. Data: 2005-07-13 13:38:53
    Od: "inżynier Nowak" <n...@N...gazeta.pl>

    bez SCIEMY <b...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > plecam MB; miej tylko swiadomosc, ze
    > bedziesz wspolpracowal z ordynarnymi chamami.

    Całkiem niedawno mieliśmy tutaj podobny przypadek ambiwalentnych, względem
    Multibanku, uczuć.
    Jeśli to tylko zmiana nicka, to mam nadzieję, że pociągnie za sobą także
    zmiany zachowania.

  • 17. Data: 2005-07-13 13:41:29
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    inżynier Nowak napisał(a):

> [...]
    > Multibanku, uczuć.
    > Jeśli to tylko zmiana nicka, to mam nadzieję, że pociągnie za sobą także

    To ta sama osoba.

  • 18. Data: 2005-07-13 13:51:57
    Od: "inżynier Nowak" <n...@N...gazeta.pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> napisał(a):

    > To ta sama osoba.

    Miejmy zatem nadzieję, że zmiana formalna pociągnie za sobą zmianę
    behawioralną ;-)

  • 19. Data: 2005-07-13 15:16:38
    Od: "Zbyszek" <z...@n...spam>

    > Tu się mylisz. Nie pamiętam jak się ta opcja nazywała, ale istnieje taka
    > możliwość. Widziałem zresztą posty na ten temat na tej grupie. Pozdrawiam.

    koszty OUR. Nie wszystki banki liczą się z tą opcją, szczególnie USA.

  • 20. Data: 2005-07-13 15:21:27
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Nie wiem czemu my?lisz, że mylę.

    To typ medium - wie lepiej kto ma racje a kto sie myli.

    >Wła?nie o to mi chodziło. Dzięki. Już kiedy? zastanawiałem się nad
    >otwarciem konta w Multi, ale szybko?ć ich serwisu (site'u
    >informacyjnego, nie wiem jak wygl?dało to w przypadku transakcyjnego,
    >ale domy?lam się, że jeszcze gorzej) skutecznie mnie odstraszyła. Muszę
    >poczytać więcej o Reiffim, bo wczoraj zamkn?łem e-Integrum (pod kilkoma
    >względami było całkiem OK, ale płacenie 5 PLN nawet jak nie używanam
    >konta to przesada), a chcę mieć co? z dostępem internetowym w zapasie.

    Akurat na predkosc dzialania ich serwisu jeszcze nikt nie nazekal. Co
    do transakcyjnego, to wystarczy wejsc na "demo".

    Przy okazji w multi otworzysz konto walutowe i jesli przelewy bylyby w
    usd, to bedziesz mogl taka walute wyplacic w oddziale i sprzedac w
    kantorze/gdziekolwiek jest lepszy kurs.

    Pzdr.
    Lack