  • 51. Data: 2009-10-26 11:27:33
    Temat: Re: Wreszcie jakiś konkretny artykuł o stoczniach....
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    > Nie jest normalnie gdy nic się nię zmienia.
    > No ale może w pewnym sensie tak - taki stan się wtedy nazywa 'śmierć'.

    Też tak kiedys myślałem,lata 70 później 80.W 90tych uwierzyłem w siebie.
    Ale rozgladajac sie dookoła zobaczyłem śmierć moich najblizszych przyjaciół
    którzy nie załapali sie.
    Teraz jestem swiadomy błędów popełnionych i popełnianych.

    pozdrawiam stary

  • 52. Data: 2009-10-26 15:12:08
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "stary" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Też tak kiedys myślałem,lata 70 później 80.W 90tych uwierzyłem w siebie.
    > Ale rozgladajac sie dookoła zobaczyłem śmierć moich najblizszych
    > przyjaciół którzy nie załapali sie.

    Na co? Na czyjąś kasę czy o co chodzi?
    Ja nigdy się nie załapałem na czyjąś kasę.

  • 53. Data: 2009-10-26 20:30:15
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    > Na co? Na czyjąś kasę czy o co chodzi?
    > Ja nigdy się nie załapałem na czyjąś kasę.

    Kupowałem akcje w 92 93 sprzedałem w lutym 94.

    pozdrawiam stary

  • 54. Data: 2009-10-26 21:08:25
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    > Kupowałem akcje w 92 93 sprzedałem w lutym 94.

    Ale to uczciwy deal.
    Nie czaję argumentacji.

  • 55. Data: 2009-10-28 16:34:49
    Od: maniek żyła <m...@o...pl>

    vanbasten pisze:

> [...]
    > placi... toc to przeciez nie twoja kasa to co sie kurwa burzysz... morda w
    > kubel i przestan kalac przedstawicieli soli tej ziemi... prawdziwych
    > robotnikow z dziada pradziada... pojmij w koncu podstawowe zasady
    > sprawiedliwosci spolecznej... rownosci klasowej... oraz nasze prawa do
    > comiesiecznego wynagrodzenia za ciezko wykonywana prace... w imie pracujacego
    > ludu oraz za wasza wolnosc i nasza... nie podoba sie??? coz... zawsze mozesz
    > do nas dolaczyc... a nie zapomnij przyniesc zestawu opon po budynek kc...

    wiesz co
    kup sobie ciagnik i wyjedź nim gdzieś na wczasy
    odnośze wrażenie że jesteś rasowym pasozytem społecznym w rodzaju
    jakiegoś cinkciarza, gracza na giełdzie bądź prowadzisz jakąs firmę
    pasożytniczą.
    ogólnie nie wdaję się w polemikę bo to tak jakby polemizować z królowa
    francuska na temat braku chleba i surogacie w postaci ciastek.
    jak to sie mówi punk widzenia zalezy od dupy a właściwie od tego gdzie
    ona się znajduje.
    pojmij pasozycie jeden ze twoja pozycja zalezy od tego że ktos uprzatnie
    śmieci na ulicy , ktoś wydoi krowę, a ktoś wypierze skarpety
    jestes pasozytem społecznym i w dodatku z cyniczna fiilozofia jakiegoś
    psychopatycznego arystokraty.
    w zasadzie to mi ciebie nieco powiedzmy to żal nawet trochę, bo twoje
    zapatrywania pewnie sa zwiazane z utożsamianiem się z kasiorom, która
    wg ciebie oddaje wyjatkowość istoty ludzikej w społeczeństwie.
    niech i tak będzie miej te swoje cudaczne wyobrażenia, ale trzyma je dla
    siebie, a nie wywnętrzasz sie na forumie.

    w diodatku ironizujesz z ludzi pisząc o jakieś tam soli, robotnikach z
    dziada pradziada w formie szyderczo- drwiacej, co samo w sobie
    charakteryzuje twój charakter.
    trudno sie jednak mówi, postawy tego typu były , są i będą
    czasem sadzę że troszeczke doswiadczenia by sie takim przydało .
    np nabytego w obozie dla kryminalstów na kołymie, gdzie wsród podobnych
    wyznawców miałbyś mozliwoś skonfrontować swoja filozofię z praktyka.

  • 56. Data: 2009-10-28 16:56:05
    Od: maniek żyła <m...@o...pl>

    totus pisze:

    > Nie ma co tracić czas i siły. Sam widzisz jak silne są poglądy
    > socjalistyczne wśród ludzi, którzy handlują na giełdzie. Nic nie jest ich w
    > stanie przekonać. Już najmniej przykłady jak ten z Korei Północnej czy Kuby.

    przykłady z korei i kuby to kit i fotomontaż, i dziwie się ze komus
    tutaj jeszce mogą słuzyć za argumenty.
    kube jako argument na poparcie tezy że lewactwo jest złe.?
    toz jest to przykład zupełnie odwrotny co najmniej

  • 57. Data: 2009-10-29 16:26:43
    Od: "vanbasten" <v...@g...pl>

    maniek żyła <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > np nabytego w obozie dla kryminalstów na kołymie, gdzie wsród podobnych
    > wyznawców miałbyś mozliwoś skonfrontować swoja filozofię z praktyka.

    zadales sobie jedynie trud przeczytania... wnioski jakie wyciagnales swiadcza
    iz w ogole nie zadales sobie trudu zrozumienia... ja ironizuje ale nigdy nie z
    ludzi ktorzy ciezko pracuja... jednakowoz rozrozniam prace od wysilku
    fizycznego... aby ci to wyklarowac w sposob nie wymagajacy domyslow ze strony
    czytajacego.. kiedy widze osobnika zapieprzajacego z taczkami cegiel z punktu
    a do b... po czym wywalajacego te cegly i pakujacego je z powrotem na taczka
    aby przewiesc je z powrotem z punktu b do a... i tak od lat... po czym
    zadajacego za jego niewatpliwie wykonany wysilek fizyczny wynagrodzenia... to
    podejde i sie spytam czy aby nie powinien przemyslec sprawy... tu poprzestane
    bo mniewam nadzieje iz wyrazam sie wystarczajaco dobitnie...

    sprawa zupelnie odmienna jest gloryfikacja wysilku fizycznego tegoz
    osobnika... wspomniales cos o traktorze... aby nie zanudzac temat jest
    doglebnie poruszony chociazby przez niejakiego ziemkiewicza... pozycja
    "polactwo"...

    pzdr