eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWspólne konto z... nieznajomym (Polbank)Wspólne konto z... nieznajomym (Polbank)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Cavek <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Wspólne konto z... nieznajomym (Polbank)
    Date: Tue, 28 Oct 2008 09:05:56 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 41
    Message-ID: <ge6h4q$ij4$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-89-229-135-160.chelm.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1225181146 19044 89.229.135.160 (28 Oct 2008 08:05:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Oct 2008 08:05:46 +0000 (UTC)
    X-User: doktorakagi
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.17 (Windows/20080914)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:459771
    [ ukryj nagłówki ]

    http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article
    ?AID=/20081028/LUBLIN/297501910

    Grażyna Smyk z Piask założyła w Polbanku lokatę na 30 tysięcy złotych.
    Kiedy dostała wydruk z banku okazało się, że ma... współposiadaczkę rachunku.

    - Poszłam do banku spytać, dlaczego w papierach figuruje osoba, której
    do niczego nie upoważniałam. W dodatku zupełnie mi obca - mówi pani
    Grażyna Smyk. - W banku powiedziano mi, że to wirtualny klient, a w
    ogóle to pomyłka.

    Wróciłam do domu, ale jakoś mnie to wytłumaczenie nie uspokoiło. Mam tam
    oszczędności życia i nie mogłam spać spokojnie kilka nocy.

    Dlatego po kilku dniach pani Grażyna zadzwoniła do banku i poprosiła, by
    przysłano jej prawidłowy wydruk, na którym figuruje sama, bez innych
    osób nieupoważnionych. Usłyszała w odpowiedzi, że sprawa jest załatwiona.

    - Tylko że do tej pory nie otrzymałam żadnego pisma z wyjaśnieniami, ani
    nie widzę żadnego zainteresowania ze strony banku - mówi kobieta. -
    Chyba to oni powinni dbać o ochronę interesów klienta, a nie ja sama
    tracę swój czas na dochodzenie, kto popełnił błąd? Nie wiem nawet, czy
    taki wirtualny klient ma jakieś prawa do mojego konta.

    Wczoraj w banku najpierw wszystkiemu zaprzeczali. - Nie praktykujemy
    czegoś takiego jak wirtualny klient. Zapraszamy panią do naszego
    oddziału w celu wyjaśnienia sprawy. Bo do tej pory żadnych reklamacji
    nie było - mówi Grzegorz Dudziak z oddziału Polbanku EFG w Lublinie.

    - Zarówno ja, jak i mój mąż byliśmy już w banku. Jednak reakcji z ich
    strony brak - oburza się pani Grażyna.

    Jeszcze tego samego dnia bank do nas oddzwonił. Okazuje się, że sprawa
    się wyjaśniła. - To błąd popełniony przez naszego pracownika.
    Przygotowaliśmy już poprawiony dokument, który jak najszybciej zostanie
    przekazany właścicielce lokaty - mówi Paweł Maliszewski, dyrektor
    departamentu marketingu i PR Polanku z Warszawie.

    Zdaniem Tadeusza Białka, radcy prawnego ze Związku Banków Polskich, nie
    ma możliwości, by ktoś obcy został współposiadaczem rachunku. - To
    niezgodne z prawem - podkreśla Białek. - W tym przypadku pewnie wystąpił
    błąd w systemie informatycznym.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1