  • 51. Data: 2011-04-28 06:54:58
    Temat: Re: Wybieramy najgorszy bank...
    Od: "chinamixboxpl" <china@WYTNIJ_TOmixbox.pl>

    Z tak pazernym bankiem jak FM Bank nie miałem nigdy doczynienia.
    Końcówka roku 2010 pokusiłem się na debet w koncie 10.000zł. konto za 15zł. z
    bezpłatną kartą debetową obowiązkowe do debetu. Mineło 5 miesięcy i kilka podwyżek,
    teraz konto kosztuje 40zł. miesięcznie plus opłata dodatkowa za karte. W tym banku
    mają kona tylko osoby które wzieły kredyt i muszą je mieć dopóty go nie spłacą,
    system internetowy toporny a oferta banku nieciekawa nic dziwnego że tych ich kont
    nikt niechce używać, więc znaleźli sposób na wyłudzenie pieniędzy od kredytobiorców,
    ale na krótko bo nikt przy zdrowych zmysłach nie weźmie jużkredytu w tym banku.
    UWAŻAJCIE na FM BANK przestrzegam

  • 52. Data: 2011-04-28 07:26:35
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "chinamixboxpl" <china@WYTNIJ_TOmixbox.pl> napisał w wiadomości

    > W tym banku mają kona tylko osoby które wzieły kredyt i muszą je mieć dopóty
    > go nie spłacą,

    Zapytam czysto hipotetycznie, gdyz pamietam ze swego czasu
    byly mozliwosci przeniesc sie do innego banku wraz z posiadanym kredytem
    chyba bank splacal calosc u wierzyciela i otwieral linie kredytowa u siebie
    no ale nie wiem jak to obecnie wyglada na rynku i czy moze sie to klientowi
    oplacac

  • 53. Data: 2011-04-28 08:20:53
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 28 Apr 2011 06:54:58 +0000 (UTC), "chinamixboxpl"
    <china@WYTNIJ_TOmixbox.pl> wrote:

    >W tym banku mają kona tylko osoby które wzieły kredyt i muszą je mieć dopóty go nie
    spłacą,

    IMHO mylisz się. Po prostu wypowiedz umowę rachunku i zażądaj
    wskazania rachunku do spłat rat kredytu.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski