  • 1. Data: 2003-02-02 16:46:43
    Temat: Wycofałem z GTFI OS część j.u.
    Od: z...@p...onet.pl

    Witam znawców tematu i nie tylko.
    W czwartek 30-01-03 umożyłem z GTFI OS j.u. za kwotę 11000 zł. Belka łyknął mi
    z tego 83,20 zł. Pozostało mi 10916,80 zł. W tej chwili są te pieniądze wolne,
    gdyż nieoczekiwanie zmieniły się moje plany. Czy wrócić z nimi do GTFI OS, czy
    pozostawić je w mB na eMaxie, czy... co dalej z tym robić. Proszę o
    konstruktywne podpowiedzi. Wiem, wiem decyzja należy do mnie. Pozdrawiam
    serdecznie,jeszcze zimowo.

    Zenon

  • 2. Data: 2003-02-02 20:32:45
    Temat: Re: Wycofałem z GTFI OS część j.u.
    Od: f...@g...pl

    Czy wrócić z nimi do GTFI OS, czy
    > pozostawić je w mB na eMaxie, czy... co dalej z tym robić.

    W funduszu obligacji, w ktorego portfelu jest duzo obligacji o stalym
    oprocentowaniu przy tych stopach procentowych krotkoterminowo j.u. moze spasc.
    Jesli bedzie trzeba wtedy umozyc ....
    Mozna sie zastanowic nad funduszem runku pienieznego. Taki nie powinien miec w
    portfeu papierow dluzszych niz rok. Wtedy ryzyko stopy procentowej, a co za tym
    idzie wachania wartosci j.u. sa znacznie mniejsze.
    Nasuwa sie jednak pytanie czy fundusz rynku pienieznego da przy tak niskich
    stopach procentowych lepsza stope zwrotu niz eMax?

    f...@g...pl

  • 3. Data: 2003-02-02 21:48:39
    Od: "Toomaas" <T...@p...internetdsl.pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pozostawić je w mB na eMaxie, czy... co dalej z tym robić. Proszę o
    > konstruktywne podpowiedzi. Wiem, wiem decyzja należy do mnie. Pozdrawiam

    Jeśli chcesz zainwestować na dłużej to fundusz obligacji, krócej lokata, a
    może giełdka. Jedna transakcja i jesteś do przodu za cały rok ;) (niektóre
    solidne akcje są teraz w dobrych cenach i za jakiś czas zwyżkują, bo
    historia lubi się powtarzać, mimo wszystko z giełdką trzeba uważać i coś tam
    się znać).

    Pozdrawiam
    Toomaas

  • 4. Data: 2003-02-04 10:39:47
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Toomaas" <T...@p...internetdsl.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > solidne akcje są teraz w dobrych cenach i za jakiś czas zwyżkują, bo
    > historia lubi się powtarzać, mimo wszystko z giełdką trzeba uważać i coś

    I tam. Jak WIG20 spadnie do 1050 mozesz spokojnie zapakowac sie po uszy w
    f. indeksowe lub akcji
    albo poczekaj na wybuch wojny wtedy zapakuj sie w dolarowe obligacje (dolar
    po 3,60 - 3,70zl) zarobisz
    jeszcze na na roznicy kursow. Ale decyzje podejmujesz sam. Czym dalej w las
    tym f. obligacji beda slabsze.