  • Data: 2012-05-09 15:48:49
    Temat: Wycofanie subfunduszy IDEA TFI z platformy mBanku - pytanie
    Od: Solos <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Dostałem mail od mBanku, że bank ten wycofuje ze swojej oferty od sierpnia
    subfundusze IDEA TFI. Tak się składa, że mam w IDEA zainwestowane trochę oszczędności
    poprzez Supermarket Funduszy Inwestycyjnych i na razie mam stratę w porównaniu do
    tego, co zainwestowałem. Czy możecie mi powiedzieć jak będę mógł później sprzedać
    jednostki tego funduszu, jeśli nie będzie go już w SFI mBanku? Muszę mieć gdzieś
    jakieś konto maklerskie czy coś innego? Gdzie będę mógł to zrobić?

    Pozdrawiam,
    Solos