  • 21. Data: 2006-09-14 10:49:38
    Temat: Re: Wydrukowanie pelnego numeru karty
    Od: "Grzegorz Kamionka" <k...@T...data.pl>

    Q <n...@s...pl>
    w <news:eea1cr$pg2$1@nemesis.news.tpi.pl> pisze:

    > ale to KK czy KD ? :)

    VE KK - http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/kredytowa/szcze
    goly.html

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 22. Data: 2006-09-14 11:38:07
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    Mithos napisał(a):
    > Placilem sobie ostatnio za jedzenie karta i ku mojemu zdziwieniu na
    > papierowym potwierdzeniu ukazal sie caly numer tej karty. Biorac pod

    na stacji paliw "bliska" też wydrukował się cały numer! Ciekawe co
    sobie ktoś kupi w necie na moją KK? ;-) zawsze można zaciągnąc
    kredyt i grzecznie spłacić zadłużenie na raty ;-)

    Banki powinny coś z tym zrobić.

    M.

  • 23. Data: 2006-09-14 13:41:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On Thu, 14 Sep 2006 11:00:17 +0200, "Q" <n...@s...pl> wrote:

    >interes banku a interes klienta to 2 przeciwne bieguny :)

    W tym przypadku nie zawsze.

  • 24. Data: 2006-09-14 13:41:10
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On Thu, 14 Sep 2006 09:46:46 +0200, "Maciej Wójcik"
    <wmaciej.N.O.@.S.P.A.M.post.pl> wrote:

    >A ja płacąc w jakimś sklepie w Londynie zdziwiłem się jeszcze bardziej, bo
    >na slipie poza pełnym numerem karty i datą ważności było też moje nazwisko.
    >Cóż za problem zapamiętać 3 cyfry podczas "sprawdzania podpisu"? :-/

    Żaden. No i co z tego?

  • 25. Data: 2006-09-14 13:41:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On 14 Sep 2006 04:38:07 -0700, "Mario" <k...@p...fm> wrote:

    >na stacji paliw "bliska" też wydrukował się cały numer! Ciekawe co
    >sobie ktoś kupi w necie na moją KK? ;-) zawsze można zaciągnąc
    >kredyt i grzecznie spłacić zadłużenie na raty ;-)
    >
    >Banki powinny coś z tym zrobić.

    Banki już dawno zrobiły. Transakcje MO/TO/IO są na ryzyko sprzedawcy.

  • 26. Data: 2006-09-14 16:54:43
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 14 Sep 2006 00:39:28 +0200, w <eea1am$hq7$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Q"
    <n...@s...pl> napisał(-a):

    > zrobiles taki nr ?
    >
    > jak placisz w sklepie i ogladaja karte
    > to nie przyczepiaja sie, ze ma "zadrapania" ? :)

    Nigdy nikt do tego nie przyczepił się. A nawet mam nie wydrapany nr (bo pewnie
    zapomniałbym), tylko zamazany flamastrem tak, że da się odczytać pod światło
    (wypukła).

  • 27. Data: 2006-09-14 17:25:05
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    > Banki już dawno zrobiły. Transakcje MO/TO/IO są na ryzyko sprzedawcy.

    A co to jest transakcja MO/TO/IO? Czy jest to transkacja internetowa,
    tj. bez okazania fizycznego KK? Rozumiem, że za oszukańcze
    internetowe transakcje odpowiada punkt handlowy?

    MARIO

  • 28. Data: 2006-09-14 17:54:30
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:1158254705.030887.327610@h48g2000cwc.googlegrou
    ps.com, *Mario*
    wrote:
    > A co to jest transakcja MO/TO/IO? Czy jest to transkacja internetowa,

    Mail Order, Telephone O., Internet O.

    --
    darnok

  • 29. Data: 2006-09-14 21:50:18