  • 21. Data: 2011-02-09 23:31:42
    Temat: Re: Wyjadanie wisienek okiem zawodowca
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Piotr Gralak wrote:

    > na własnym przykładzie twierdzę, że z tym nałogiem można wygrać,
    > trzeba tylko znaleźć inny :D

    A to, to racja jest... :-)))
    A można też odświeżyć stary ;-)

    witrak()

  • 22. Data: 2011-02-09 23:51:02
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 09.02.2011 22:26, Piotr Gralak wrote:

    > dodajmy do tego prowizję od 50k (nie chce mi się sprawdzać w TOIP Citi
    > ale conajmniej bedzie to 1% czyli 500 zl a moze i wiecej)... jak sie
    > skoryguje oprocentowanie konta oszczednosciowego do rzeczywistego (4,75%
    > w Polbanku) to wyjdzie, ze zarabia tymi odsetkami tylko na prowizje

    Po przeczytaniu tego artykułu też to sprawdziłem z ciekawości, nie
    wiedziałem, że Citi coś takiego ma. Prowizja wynosi 1,75% więc strata na
    tym jest spora.

  • 23. Data: 2011-02-10 00:01:02
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    XYZ napisał(a):

    > Po przeczytaniu tego artykułu też to sprawdziłem z ciekawości, nie
    > wiedziałem, że Citi coś takiego ma. Prowizja wynosi 1,75% więc strata na
    > tym jest spora.

    no i nic nie napisał o 50 zł z BGŻ co miesiąc. czyżby nie wiedział?
    a w ogóle, przyznać się, który to z was? :D

    PG

  • 24. Data: 2011-02-10 00:01:43
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    XYZ napisał(a):

> [...]
    >>
    > Po przeczytaniu tego artykułu też to sprawdziłem z ciekawości, nie
    > wiedziałem, że Citi coś takiego ma. Prowizja wynosi 1,75% więc strata na

    no chyba że... pracuje w Citi i nie ma prowizji :D

  • 25. Data: 2011-02-10 00:05:19
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 09.02.2011 22:45, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Jaki umiar? Udalo mi sie zlokalizowac placowke DnB Nord w centrum Wawy,
    > wiec juz mi jakies ostatki zostaly do zmiany adresu korespondencji.
    > Nawet w SKOK-u Stefczyka zmienilem. Mam problem tylko z NeoBankiem
    > (zmiana tylko w Poznaniu i okolicy - mimo, ze mozna zalozyc via net), FM
    > Bankiem (bo placowek malo) no i z Xelionem - bo tutaj trzeba zawezwac
    > doradce. A tak - w pozostalych 30iles tam kontach adresy pozmieniane ;)
    > UWielbiam ten nalog - zwlaszcza, ze po ostatnich zmianach miesieczne
    > koszty radykalnie pospadaly ;))))))

    Przyjedź do Łodzi, obskoczysz Neobank i FM Bank spacerem (odległość ok.
    1,5 km).

    Właśnie przypomniało mi się pewna zagwozdka związana z koniecznością
    zmian. Co się stanie gdy dowód osobisty straci ważność? Będzie się
    trzeba przejść po wszystkich instytucjach? A może banki wprowadzą
    dodatkowe opłaty, np. za "awaryjną" wypłatę gotówki, gdy nr serii DO
    będzie inny niż ten zarejestrowany u nich? :D

  • 26. Data: 2011-02-10 00:06:54
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 10.02.2011 01:01, Piotr Gralak wrote:
    > XYZ napisał(a):
    >
    > Polbanku) to wyjdzie, ze zarabia tymi odsetkami tylko na prowizje

    > no chyba że... pracuje w Citi i nie ma prowizji :D

    No to go rozszyfrowałeś :)

  • 27. Data: 2011-02-10 08:08:34
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 10 Feb 2011 01:05:19 +0100, XYZ <j...@m...bin> wrote:

    >Właśnie przypomniało mi się pewna zagwozdka związana z koniecznością
    >zmian. Co się stanie gdy dowód osobisty straci ważność? Będzie się

    no właśnie, co? Moim zdaniem, nic szczególnego. Przy najbliższej
    okazji wylegitymujesz się nowym dokumentem i poprosisz o uzupełnienie.
    Nowy DO przecież nie oznacza, że cokolwiek się zmieniło w relacjach
    między Tobą a bankiem.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 28. Data: 2011-02-10 11:25:00
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (10.02.2011 00:14), Piotr Gralak wrote:

    > na własnym przykładzie twierdzę, że z tym nałogiem można wygrać,

    Na własnym przykładzie też - ten nałóg może sam wygasnąć, wystarczy
    tylko dostać lepszą(finansowo)/gorszą(czasowo) pracę/większe
    zlecenie/urodzić dziecko - i po prostu traci się na ten nałóg czas :).

    Wtedy wyzwaniem staje się pozamykać te wszystkie konta, żeby nie żarły
    kasy w razie czego. Ba - przypomnieć sobie gdzie się co ma! :)

    p. m.

  • 29. Data: 2011-02-10 13:53:56
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości
    > On 09.02.2011 22:26, Piotr Gralak wrote:

    > Po przeczytaniu tego artykułu też to sprawdziłem z ciekawości, nie
    > wiedziałem, że Citi coś takiego ma. Prowizja wynosi 1,75% więc strata na
    > tym jest spora.

    A nie jest tak, że ta prowizja jest dopiero w drugim roku i de fakto można
    mieć ta linie kredytową przez rok za darmo i raz w miesiącu 7 dni bez
    odsetek a później po roku zrezygnować i nie płacić tej prowizji?
    Wtedy by to miało sens!!

  • 30. Data: 2011-02-10 16:04:43
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 10.02.2011 14:53, Włodziu wrote:
> [...]
    > mieć ta linie kredytową przez rok za darmo i raz w miesiącu 7 dni bez
    > odsetek a później po roku zrezygnować i nie płacić tej prowizji?

    Tak, można, chyba, że przy podpisywaniu jest określony jakiś minimalny
    okres korzystania, np. 2 lata.