  • 11. Data: 2009-04-28 14:55:45
    Temat: Re: Wykrakałem
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości
    news:gt75ql$c0g$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Jan Werbiński"
    >
    > 1)
    >
    > :)))

    Na pewno nie będzie stagnacji.

    > 2)
    >
    > Czyli mając złotówki lepiej kupic walutę obcą i dopiero za nia złoto.
    > OK.
    > Kompletna bzdura.

    Oczywiście, że bzdura. Kup bezpośrednio za złotówki, żeby było taniej.
    :-DDD

    > 3)
    >
    > Patrz 1)

    No i?

    > A co ma stały kurs?
    >
    > Jesteś "bredzącym analem".

    Twoja opinia nie ma dla _nikogo_ znaczenia.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 12. Data: 2009-04-28 15:31:20
    Od: macieks <m...@g...com>

    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>
    Data: Mon, 20 Apr 2009 16:46:02 +0200
    Lokalna: Pon 20 Kwi 2009 16:46
    Temat: Kto nie zdążył uciec

    ten sprzeda jutro na luce

    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>
    Data: Wed, 15 Apr 2009 07:22:04 +0200
    Lokalna: Śr. 15 Kwi 2009 07:22
    Temat: Panika

    Najwyższy czas

    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>
    Data: Mon, 6 Apr 2009 14:20:19 +0200
    Lokalna: Pon 6 Kwi 2009 14:20
    Temat: Czujecie to?

    Nadchodzi...

    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>
    Data: Wed, 1 Apr 2009 11:21:51 +0200
    Lokalna: Śr. 1 Kwi 2009 11:21
    Temat: Wsparcie przełamane

    Wsparcie kanału wzrostowego trwającego od 19 lutego przełamane.
    Mam nadzieję na niezłe przeceny.
    Do ilu spadnie? Co wynika z AT? Będzie poniżej 1000? Ale fajnie. Taki
    KGHM
    kupić za 15 zł.

    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>
    Data: Wed, 1 Apr 2009 10:15:48 +0200
    Lokalna: Śr. 1 Kwi 2009 10:15
    Temat: Wyszedłem, a Wy?

    Puściłem prawie całą makulaturę za bezcen wczoraj, a jak tam u Was?

    Od miesiąca ta sama śpiewka, cyklicznie średnio co tydzień.
    Może to dziś będzie twój szczęśliwy dzień i trafisz.

  • 13. Data: 2009-04-28 15:33:48
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    Od miesiąca ta sama śpiewka, cyklicznie średnio co tydzień.
    Może to dziś będzie twój szczęśliwy dzień i trafisz.
    ======

    Skorzystaj z okazji i dokup.

  • 14. Data: 2009-04-28 15:59:56
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 28 Kwi, 17:33, Jan Werbiński <j...@j...com>
    wrote:
> [...]
    >
    > Skorzystaj z okazji i dokup.
    >
    > --
    > Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    Dokupiłem S na początku sesji, zadowolony jestem z zakończenia dnia i
    pozycja standardowo nie zamykana na noc.
    Po sesji zaglądam na forum i widzę twój wpis.
    Tu moje zadowolenie zmalało, bo ostatnimi czasy masz zdanie odwrotne
    do zachowania rynku.
    Mam nadzieję, że dziś trafisz

  • 15. Data: 2009-04-28 17:09:21
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 28-04-2009 o 11:57:41 Jan Werbiński
    <j...@j...com> napisał(a):

    > To moja wina.
    > Przepraszam.

    alez skad, nie martw sie. Za akcje dziekujemy, zdrowia szczescia
    winszujemy.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 16. Data: 2009-04-28 17:25:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jan Werbiński pisze:

    > Jeżeli gotówka, to IMO lepiej "zakupić" walutę niedowartościowaną, jak
    > np złoty niż przewartościowaną, jak euro czy dolar. Chociaż
    > niewykluczone, że w ataku paniki to dolar zyska najwięcej wobec innych,
    > ale to będzie przejściowe.

    Właśnie - czy ktoś mógłby jak krowie na miedzy wytłumaczyć, dlaczego w
    razie paniki tłuszcza ucieka do tego papierowego, nadmuchanego dolara?

  • 17. Data: 2009-04-28 18:02:19
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    wiadomości news:9pqjc6-
    > Właśnie - czy ktoś mógłby jak krowie na miedzy wytłumaczyć, dlaczego w
    > razie paniki tłuszcza ucieka do tego papierowego, nadmuchanego dolara?

    Botak,
    bo wszyscy tak robią,
    bo w strefie euro też są spore lub nawet większe przekręty,
    bo zawsze działało...
    bo to kolejna bańka spekulacyjna?

  • 18. Data: 2009-04-28 23:02:43
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    wiadomości news:9pqjc6-cce.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Właśnie - czy ktoś mógłby jak krowie na miedzy wytłumaczyć, dlaczego w
    > razie paniki tłuszcza ucieka do tego papierowego, nadmuchanego dolara?

    Bo spekulacyjny pieniądz wraca do swojej rodzimej waluty (wyższe ryzyko
    powoduje powrót kapitału do "bezpiecznej waluty" - czyt. tej z której
    żyjesz, korzystasz, inwestujesz)
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 19. Data: 2009-04-29 06:36:36
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > Właśnie - czy ktoś mógłby jak krowie na miedzy wytłumaczyć, dlaczego w
    > razie paniki tłuszcza ucieka do tego papierowego, nadmuchanego dolara?

    no a gdzie mieliby uciekać... jakby docisneli surowce tą masą papieru to
    ceny wyglądałyby jak gejzery w yellowstone. Nie bardzo jest gdzie wiać.

    george

  • 20. Data: 2009-04-29 09:15:43
    Od: "george" <g...@v...pl>

    d.googlegroups.com...
    wrote:
> [...]

    Po sesji zaglądam na forum i widzę twój wpis.
    Tu moje zadowolenie zmalało, bo ostatnimi czasy masz zdanie odwrotne

    no i chyba znowu "trafił"...
    george