  • 11. Data: 2004-02-27 09:46:05
    Temat: Re: Wyniki finansowe BPH PBK
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:

    > Hm, bo na premie, to sobie trzeba zasłużyć. Może niektórzy nie
    > zasłużyli?

    A co to jest premia? ;)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 12. Data: 2004-02-27 10:52:31
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości

    > Hm, bo na premie, to sobie trzeba zasłużyć. Może niektórzy nie zasłużyli?

    W każdym razie istnieje pewna grupa pracowników, którzy są
    przekonani, że nie dostali premii, ponieważ kasa poszła
    na promocję nowej marki.

    EOT, bo nie chcę siać plotek (kurczę, chyba już to zrobiłem :( ).

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 13. Data: 2004-02-27 10:53:18
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    napisał w wiadomości news:403f118a@news.home.net.pl...

    > A co to jest premia? ;)

    Właśnie! W kodeksie pracy nic o niej nie ma! ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 14. Data: 2004-02-27 11:30:16
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl> napisał w wiadomości

    > W każdym razie istnieje pewna grupa pracowników, którzy są
    > przekonani, że nie dostali premii, ponieważ kasa poszła
    > na promocję nowej marki.
    >
    > EOT, bo nie chcę siać plotek (kurczę, chyba już to zrobiłem :( ).

    Jak się pojawiają takie plotki, to znaczy, że wewnętrzna polityka
    informacyjna jest do dupy :)

    Pozdrawiam,
    Washko