  • 1. Data: 2002-12-11 15:27:22
    Temat: Wypowiedzenie umowy z ePKO
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    Witam!

    Mam pytanko - planuje zerwac umowe o prowadzenie konta w ePKO (mam Inteligo,
    ePKO i tak bedzie likwidowane w pierwszym kwartale 2004 roku..) no i wlasnie
    na stronie ePKO jest mozliwosc zlozenia dyspozycji zamkniecia konta. Sa tam
    dwie daty.

    Data wykonania
    Data wypowiedzenia

    Jak powinienem zaznaczyc, jesli chcialbym, aby konto funkcjonowalo do konca
    tego miesiaca, nie dluzej? Tak, aby nie placic juz za prowadzenie w
    styczniu. Czy gdy wpisze date Wykonania dzisiejszą, to juz od dzis nie bede
    mogl z konta korzystac ?

    Jak radzicie ?

    Seb

  • 2. Data: 2002-12-11 19:29:07
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy z ePKO
    Od: "Mateusz Jaworski" <m...@p...onet.pl>

    mysle iz nalezy poczekac do marca 2003 - moze PKO zaproponuje jakies
    rekompensaty klientom ePKO za przeniesienie kont do inteligo

    pzdr

    matjaw

  • 3. Data: 2002-12-11 19:59:22
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    > moze PKO zaproponuje jakies
    > rekompensaty klientom ePKO za przeniesienie kont do inteligo

    Kto wie? - Choc mocno na to bym nie liczyl... No, ale w Inteligo JUZ mam,
    wiec jesli rekompensata bedzie za to, ze sie przeniesie konto, to dla mnie
    juz za pozno...

    No wlasnie (bo dodzwonic sie do epKO jak zwykle nie mozna) - jak z tym
    tokenem? Oddawac od razu, czekac na jakis list, coś... zielony jestem...

    pzdr
    Seb

  • 4. Data: 2002-12-11 20:01:22
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    Użytkownik "SCz" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Kto wie? - Choc mocno na to bym nie liczyl... No, ale w Inteligo JUZ mam,
    > wiec jesli rekompensata bedzie za to, ze sie przeniesie konto, to dla mnie
    > juz za pozno...

    Zlikwiduj w Inteligo i poczekaj co Ci dadza w PKO BP SA ;))))))

    > No wlasnie (bo dodzwonic sie do epKO jak zwykle nie mozna) - jak z tym
    > tokenem? Oddawac od razu, czekac na jakis list, coś... zielony jestem...

    Jak nie beda chcieli to nie oddawaj - bedziesz mial pamiatke :)

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 5. Data: 2002-12-11 20:32:52
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    > Zlikwiduj w Inteligo i poczekaj co Ci dadza w PKO BP SA ;))))))

    A to nie to samo juz ? ;)))

    > Jak nie beda chcieli to nie oddawaj - bedziesz mial pamiatke :)

    Pamiatka mila, ale na pewno do oddania - tylko kiedy ?

    S.

  • 6. Data: 2002-12-11 20:54:47
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    > A to nie to samo juz ? ;)))

    Nie. Przeciez maja zachecac jakos do przechodzenia na Inteligo.

    > Pamiatka mila, ale na pewno do oddania - tylko kiedy ?

    Mowie serio - jak nie poprosza to co sie bedziesz na sile pchal.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 7. Data: 2002-12-13 13:08:25
    Temat: Odp: Wypowiedzenie umowy z ePKO
    Od: "Wiola" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    wlasnie
    > na stronie ePKO jest mozliwosc zlozenia dyspozycji zamkniecia konta. Sa

    Wydaje mi się, że zaznaczyć możesz sobie co Ci się podoba. Ja złożyłam
    dyspozycję na stronie internetowej 3.12 i dzień zamknięcia też był 3.12,
    oddałam token do banku w tym dniu i zniszczono mi kartę. Parę razy już
    dzwoniłam do banku z pytaniem, czy konto jest zamknięte i czy została do
    mnie wysłana historia rachunku i do wczoraj moje konto było jeszcze nie
    zamknięte, bo nie doszedł token, a Pan mnie poinformował, że mają do dwóch
    tygodni na zamknięcie konta.

    Pozdrawiam
    Wiola