  • 1. Data: 2011-08-04 09:14:19
    Temat: Wystrzał plazmy ....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Wystrzał plazmy w kierunku Ziemi
    http://urbas.blog.onet.pl/Wystrzal-plazmy-w-kierunku
    -Zie,2,ID432581028,RS1,n

    Przypominam że od ostaniego takiego "wystrzału" mieliśmy Fukushimę i zjazd
    Nikkei.....
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/63f5759b06
    9427d4.html

    P.S. Przypominam również, że nie wszystkie "wystrzały" do ziemi dochodzą i
    nie z każdego wystrzału mamy trzęsienie ziemi .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-08-04 18:45:58
    Temat: Re: Wystrzał plazmy ....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    >
    > P.S. Przypominam również, że nie wszystkie "wystrzały" do ziemi dochodzą i
    > nie z każdego wystrzału mamy trzęsienie ziemi .....

    Jak jutro jeszcze dowali trzęsieniem ziemi to chyba będzie armagiedon .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2011-08-04 19:08:34
    Od: "Greg" <p...@p...onet.pl>

    Przyspieszone działanie "wystrzału" już mamy w 36 specpułku.

  • 4. Data: 2011-08-04 19:12:08
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Przyspieszone działanie "wystrzału" już mamy w 36 specpułku.

    :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2011-08-06 00:50:58
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    > Wystrzał plazmy w kierunku Ziemi

    To bedzie taka plazma jak na Planecie Małp, czy lżejsza?

  • 6. Data: 2011-08-06 08:02:27
    Od: k...@p...onet.pl

    > :).

    > --

    > Pozdrawiam

    > Endriu

    > http://drendriu.ovh.org/

    TAK, a rykoszet plazmowego odbicia moze wzniesc w tydzien indeksy o 200
    punktów.
    kroovka

  • 7. Data: 2011-08-06 14:10:47
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik "Greg" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Przyspieszone działanie "wystrzału" już mamy w 36 specpułku.

    Zlikwidowano tylko eskadry Jak-40 bo to zlom i Tu-154 bo nie ma
    wystarczajacej liczby wyskolonych pilotow. W dodatku wyszlo na jaw, ze
    piloci wojskowi Tu-154 mieli znacznie mniej wylatanych godzin niz niz
    lotowscy za nim dopuszczono ich do samodzielnego latania.

    Smiglowce zostaja i beda latac po Polsce. Na Europe i Afganistan sa
    lotowskie Embrayery przemalowane na rzadowe. Beda musieli wydzierzawic od
    LOT-u Boening na loty do USA

    Leszek

    PS. Od czerwca jestem poza GPW, ale z gotowka. Wroce w grudniu :-)

  • 8. Data: 2011-08-07 10:41:12
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > TAK, a rykoszet plazmowego odbicia moze wzniesc w tydzien indeksy o 200
    > punktów.

    Tym razem plazma rozeszła się gdzies po kościach.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2011-09-07 18:06:04
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Tym razem plazma rozeszła się gdzies po kościach.

    Oooo, znowu wystrzeliło ...
    http://losyziemi.pl/slonce-dzis-o-godzinie-026-nasta
    pil-rozblysk-klasy-x2-1-prosto-w-kierunku-ziemi/

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2011-09-13 06:19:54
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Oooo, znowu wystrzeliło ...
    > http://losyziemi.pl/slonce-dzis-o-godzinie-026-nasta
    pil-rozblysk-klasy-x2-1-prosto-w-kierunku-ziemi/

    I znowu na szczecie nie dotarło ....
    Coś ta metodologia wystrzałów słonecznych chyba jednak się nie sprawdza ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/