  • 1. Data: 2010-02-21 20:46:04
    Temat: Wznowienie KK w Citi - co dalej ?
    Od: Gniewomir <s...@s...com>

    Od niespełna roku mam kk Citi - Plus. Z początkiem kwietnia wznowi mi się na
    kolejny rok. Czy i kiedy powinienem się do nich odezwać żeby ponegocjować
    opłatę roczną ? Jeszcze w lutym... Robię tą kartą niewielki obrót (3-4
    tysiące w skali roku). Jak skorzy są do obniżenia lub całkowitego zdjęcia
    opłaty za kolejny rok ? Z góry dzięki.

    --
    *Gniewomir*
    Jeden pocałunek mężczyzny może złamać całe życie kobiety - Oscar Wilde

  • 2. Data: 2010-02-21 21:01:01
    Temat: Re: Wznowienie KK w Citi - co dalej ?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > obrót (3-4 tysiące w skali roku). Jak skorzy są do obniżenia lub
    > całkowitego zdjęcia opłaty za kolejny rok ? Z góry dzięki.

    możesz napisać do nich (pocztą wewn.), że chcesz zrezygnować z karty i
    jak wygląda procedura; na 99% ktoś zadzwoni i zapyta dlaczego chcesz
    zrezygnować, możesz odp. że w zasadzie to ta karta nie jest ci potrzebna
    i bez sensu ponosić opłatę za kolejny rok....tutaj powinieneś otrzymać
    propozycję zwolnienia (całkowitego lub częściowego) z opłaty -
    zaakceptujesz warunki lub nie

    u mnie ww. zadziałało już 2x, teraz wystarczy, że zrobię obrót min 200
    zł/m-c (przelewy z karty wliczone) i mam spokój z opłatami

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-02-21 23:51:12
    Od: Piotr <...@...c>

    RobertS pisze:
> [...]
    >
    > u mnie ww. zadziałało już 2x, teraz wystarczy, że zrobię obrót min 200
    > zł/m-c (przelewy z karty wliczone) i mam spokój z opłatami

    ja dzwoniłem do nich i rezygnowałem z 2 kart w listopadzie. nikt nawet
    nie zapytał dlaczego. w miesiącu wypowiedzenia też nie miałem ani
    jednego telefonu w tej sprawie.

  • 4. Data: 2010-02-22 11:25:37
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    W dniu 2010-02-21 22:01, RobertS pisze:

    > u mnie ww. zadziałało już 2x, teraz wystarczy, że zrobię obrót min 200
    > zł/m-c (przelewy z karty wliczone) i mam spokój z opłatami

    Jesteś pewny, że przelewy wliczone? To informacja od konsultanta? Jakiś
    rok może 2 temu zmieniali zasady zwalniania i wtedy było info, że kwoty
    przelewów już się nie liczą do zwolnienia.

    Sebastian

  • 5. Data: 2010-02-22 13:05:48
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 12:25:37 +0100, Sebastian napisał(a):

    > Jesteś pewny, że przelewy wliczone? To informacja od konsultanta? Jakiś
    > rok może 2 temu zmieniali zasady zwalniania i wtedy było info, że kwoty
    > przelewów już się nie liczą do zwolnienia.

    Nie mogą się liczyć albo nie liczyć, ponieważ nie ma żadnych "zasad" ;)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 6. Data: 2010-02-22 13:20:30
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    > Nie mogą się liczyć albo nie liczyć, ponieważ nie ma żadnych "zasad" ;)

    Ja po krótkiej rozmowie z panem przez telefon, (chcialem zrezygnować z karty
    jak naliczyli mi roczną opłate) zostałem zwolniony z jakich kolwiek opłat za
    karte do końca życia... mojego lub banku ;-) Nie musze też wyrabiać żadnych
    limitów kwotowych. Znajomy, króry dzownił tydzień później, dostał karte za
    darmo na dwa lata, chociaż on z niej aktywnie korzysta. Jak widać nie ma
    reguły.

  • 7. Data: 2010-02-22 13:26:49
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jesteś pewny, że przelewy wliczone? To informacja od konsultanta? Jakiś
    > rok może 2 temu zmieniali zasady zwalniania i wtedy było info, że kwoty
    > przelewów już się nie liczą do zwolnienia.

    wliczone, bo citkiem robię TYLKO przelewy i za kartę nie płacę = działa ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2010-02-28 21:53:39
    Od: Gniewomir <s...@s...com>

    W dniu 2010-02-22 14:20, *yoss* napisał(a) co następuje:

> [...]
    > darmo na dwa lata, chociaż on z niej aktywnie korzysta. Jak widać nie ma

    Zadzwoniłem dziś na Call Center, gdzie bardzo miły pan konsultant
    poinformował mnie że opłata roczna wynika z taryfy opłat i prowizji i on nie
    może nic z tym zrobić. Złożyłem więc rezygnację z karty na co pan konsultant
    odparł że w ciągu najbliższych 3-4 dni zadzwoni do mnie ktoś, by potwierdzić
    moją decyzję. Czekam na ten telefon z niecierpliwością :-)

    --
    *Gniewomir*
    Dziewczęcym udkiem bronię się przed smutkiem - Jan Sztaudynger