  • 1. Data: 2010-10-05 20:32:40
    Temat: Wzrost cen nieruchomości. Kupujta, bo taniej nie będzie.
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Kto nie kupił, ten przegrał życie.

    http://biznes.onet.pl/wzrost-cen-nieruchomosci-w-cia
    gu-30-lat-powinien-p,36941,3712603,1,analizy-detal

    A tu ciekawy link dot. Hiszpanii
    http://www.youtube.com/watch?v=ccJp6C1xdZ8
    (znalezione na tym forum pod artykułem)

    J.

  • 2. Data: 2010-10-05 20:34:47
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Joachim" <j...@o...pl> wrote in message
    > Kto nie kupił, ten przegrał życie.
    >
    > http://biznes.onet.pl/wzrost-cen-nieruchomosci-w-cia
    gu-30-lat-powinien-p,36941,3712603,1,analizy-detal

> [...]

    nie zdajesz sobie sprawy z czym masz do czynienia ...
    george

  • 3. Data: 2010-10-05 20:37:31
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    > nie zdajesz sobie sprawy z czym masz do czynienia ...
    > george

    z UFO?

    J.

  • 4. Data: 2010-10-05 20:46:31
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > z UFO?
    >
    > J.

    nie:

    podpowiem: raczej z Benem...

    george

  • 5. Data: 2010-10-05 21:53:50
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    W dniu 2010-10-05 22:34, george pisze:

    > "Joachim" <j...@o...pl> wrote in message

    gu-30-lat-powinien-p,36941,3712603,1,analizy-detal

    > nie zdajesz sobie sprawy z czym masz do czynienia ...
    > george
    A tak w ogóle, to skąd wiesz chłopczyku, z czego ja sobie sprawę zdaję,
    a z czego sobie sprawy nie zdaję?

    Dlaczego zakładasz od razu, że jestem głupszy od ciebie?
    Poprawia Ci to nastrój? Leczysz w ten sposób kompleksy?

    Echhh.... tyle buractwa w tym kraju.

    J.

  • 6. Data: 2010-10-05 23:15:23
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    Joachim <j...@o...pl> napisał(a):

    > A tu ciekawy link dot. Hiszpanii
    > http://www.youtube.com/watch?v=ccJp6C1xdZ8
    > (znalezione na tym forum pod artykuĹ&#65533;em)

    Był świetny dokument "Let's make money" z 2008 na TVP INFO niedawno właśnie.
    Oczywiście późną porą, żeby za dużo osób tego nie obejrzało...
    O tych osiedlach budowanych pod Amerykanów/Żydów/Arabów czy innych
    kasiastych... Kupują 'nieruchomość' jako inwestycję a nie po to by tam
    mieszkać. Albo pakują się w fundusz inwestycyjny, który lokuje w takie
    'nieruchomości'. Osiedla na folderach wypasione, z basenami i polami
    golfowymi. W rzeczywistości budowane niskim kosztem. Podawali w tym dokumencie
    np., że nawadnianie owych pól golfowych w 'ghosttown' pochłania tyle wody, ile
    16-milionowe miasto...

    Szczegóły np. tutaj:

    http://kinomania.wordpress.com/2009/05/22/lets-make-
    money/

    Fragment na zachętę:

    "Na wybrzeżach Hiszpanii powstało 3 miliony domów, które aktualnie stoją
    puste. Służą za inwestycje zagranicznym inwestorom. Wokół nich powstało ok.
    800 pól golfowych tylko dlatego, że zwiększają wartość nieruchomości. Ponieważ
    te rejony cechuje bardzo suchy wręcz pustynny klimat pola są stale nawadniane.
    Ilość wody zużywanej w ten sposób wystarczyłaby dla 16 milionowego miasta."

  • 7. Data: 2010-10-05 23:23:27
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Dlaczego nieruchomości miałyby podrożeć np 2-4 razy?
    Owszem gruntu nie ma wiele i ten w centrach miast będzie drożał. Koszt
    budowy będzie zawsze tańszy. Budowanie w tej samej technologii będzie coraz
    tańsze, a budowanie w nowszej niekoniecznie, ale może być lepsze.
    Zatem lepiej zainwestować w grunt, a nie w mury.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 8. Data: 2010-10-06 06:12:27
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    >
    > Dlaczego zakładasz od razu, że jestem głupszy od ciebie?
    > Poprawia Ci to nastrój? Leczysz w ten sposób kompleksy?

    nie wiem czemu tak sie podnieciłeś. Jakieś kompleksy ? Wyluzuj.
    Przedstawione przez Ciebie powyższe zestawienie informacji wzbudziło we mnie
    chęć zwrocenia Twojej uwagi na zupełnie inne pole działań bankow
    centralnych.
    Zrób z tym co chcesz.

    george

  • 9. Data: 2010-10-06 06:13:54
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote in message
> [...]
    > coraz tańsze, a budowanie w nowszej niekoniecznie, ale może być lepsze.
    > Zatem lepiej zainwestować w grunt, a nie w mury.

    jak Benek wydrukuje to "zdrożeje"... przeciez to chyba jasne jak słońce.
    Nie ważne jest to czy "zdożeje" ale w czym "drożenie" jest mierzone.

    george

  • 10. Data: 2010-10-06 07:24:15
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote in message

    > jak Benek wydrukuje to "zdrożeje"... przeciez to chyba jasne jak słońce.
    > Nie ważne jest to czy "zdożeje" ale w czym "drożenie" jest mierzone.

    No tak, ale wtedy zdrożeje też kapitał. Zatem lokata w nieruchomościach nie
    musi być korzystna względem innych.