  • 21. Data: 2007-06-30 17:04:15
    Temat: Re: Zabezpieczenia w Millenium Net
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2007-06-30, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Dnia Sat, 30 Jun 2007 16:16:02 +0200,
    > osoba podpisana: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    > napisała:
    > [...]
    >
    > My myslimy, mając w pamięci Twoje problemy z ING, a teraz z millennium,
    > ze masz coś nie tak z softem

    Problem może polegać na braku windowsów, ale to się nie zmieni.
    Pytanie więc czy komuś działa prawidłowo na Fedorze i FF.
    Niby wszystko jest i jakoś tam działa, ale "schwytanie" myszką tych
    znikających okienek wymaga wiele sprytu i zręczności

    Renata

  • 22. Data: 2007-06-30 17:19:39
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Renata Gołębiowska napisał(a):

    > I a propos Millennium, okazało się, że nie mogę w Mille spłacać kk z
    > BPH za pomocą pz, bo nie mają takiej umowy podpisanej, czy coś. Prawda
    > to aby na pewno?

    Powód jest bardziej prozaiczny - KK Millennium nie można spłacać
    poleceniem zapłaty. I cała filozofia.

  • 23. Data: 2007-06-30 17:39:46
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2007-06-30, Wojciech Nawara
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

    > Powód jest bardziej prozaiczny - KK Millennium nie można spłacać
    > poleceniem zapłaty. I cała filozofia.

    Nie o to chodzi. Chodzi o spłatę kk BPH za pomocą pz wysyłanego do
    Mille.

    Renata

  • 24. Data: 2007-06-30 18:05:24
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Renata Gołębiowska napisał(a):

    > Nie o to chodzi. Chodzi o spłatę kk BPH za pomocą pz wysyłanego do
    > Mille.

    Aha. :-)

    Nie pytaj nikogo, tylko po prostu wysyłaj papiery, nie widzę żadnych
    powodów, dla których miałoby to nie zadziałać...

  • 25. Data: 2007-06-30 18:32:46
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Renata Gołębiowska napisał(a):
    > I a propos Millennium, okazało się, że nie mogę w Mille spłacać kk z
    > BPH za pomocą pz, bo nie mają takiej umowy podpisanej, czy coś. Prawda
    > to aby na pewno? Bardzo mi to pokrzyżowało plany i szukam banku, w
    > którym mogłabym spłacać tę kk BPH, albo otworzę konto w bph po to
    > tylko, żeby spłacało automatycznie kk. Warte jest takie konto
    > otwierania? Jak obsługa przez internet na Fedorze i w FF?

    Ja nie mam nic takiego.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 26. Data: 2007-06-30 19:03:39
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał(a):

    > Aha. :-)
    >
    > Nie pytaj nikogo, tylko po prostu wysyłaj papiery, nie widzę żadnych
    > powodów, dla których miałoby to nie zadziałać...

    Tj. BPH powinno wyslac podpisana przez klientke zgode na PZ do Mille (przynajmniej
    taka droga byla, jak dalem zgode na PZ operatorowi komorkowemu - jemu podpisalem i
    on juz dogadywal sie z bankiem)

  • 27. Data: 2007-06-30 19:20:29
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-06-30 21:03, Krzysztofsf stwierdził, że:
    > Tj. BPH powinno wyslac podpisana przez klientke zgode na PZ do Mille (przynajmniej
    > taka droga byla, jak dalem zgode na PZ operatorowi komorkowemu - jemu podpisalem i
    > on juz dogadywal sie z bankiem)

    Ano dokładnie. Składasz w BPH pisemko, podpisujesz PZ i oni przesyłają
    to do Mille. Jeśli to ostatnie uczestniczy w PZ to nie może odmówić
    przyjęcia zlecenia (chyba, że np. podpis nie będzie im się zgadzał).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 28. Data: 2007-06-30 19:23:28
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-06-30 16:16, Renata Gołębiowska stwierdził, że:
    > Warte jest takie konto
    > otwierania? Jak obsługa przez internet na Fedorze i w FF?

    Jeśli tylko do spłaty karty, to IMHO bez sensu. Na Fedorze nie
    sprawdzałem, ale na FF i wszelkich odmianach Netscape'a działa
    bezproblemowo.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 29. Data: 2007-06-30 20:08:41
    Od: obi <o...@p...pl>

    Renata Gołębiowska wrote:

> [...]
    > Niby wszystko jest i jakoś tam działa, ale "schwytanie" myszką tych
    > znikających okienek wymaga wiele sprytu i zręczności

    Pod mandarynka dziala ok

    Pozdrawiam
    obi

    --
    o...@p...pl
    0xCFB99625 | pgp.mit.edu

  • 30. Data: 2007-06-30 20:29:11
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Jun 2007 19:04:15 +0200,
    napisała:

    > Problem może polegać na braku windowsów, ale to się nie zmieni.

    Ja równolegle uzywam FF pod windą i debianem i nie zauważyłem
    istotnych różnic. Więc problem jest chyba gdzieś indziej.

    KJ

    Keyboard error press F1 continue