  • 51. Data: 2005-04-02 17:46:24
    Temat: Re: Zachcia3o mi sie m-banku i teraz nie moge rozwi?zaa umowy
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote in message
    news:d2j4fl$945$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > tez tego nie spotkalem - pewnie mu chodzilo o to ze rozne umowy i
    > papierki trzeba kilak razy podpisywac. Natomiast jest pare bankow
    > ktore pobieraja obok wzoru podpisu bankowego wzor podpisu na karcie,
    > ktory moze byc inny.
    > Pierwszy ktory to robil byl PKOBP

    Nie, chodzilo mi dokladnie o to, ze na karcie wzorow sa 3 miejsca.
    Podpisujesz sie na niej 3 razy.
    AFAIK potkalem sie z tym w KB oraz dawnym PBG.

    Maciej

  • 52. Data: 2005-04-02 18:21:46
    Temat: Re: Zachciało mi się m-banku i teraz nie mogę rozwiązać umowy
    Od: "Seba" <s...@s...pl>

    > Zadałem to pytanie w inteligo, zobaczymy co powiedzą. Jak stwierdzą, że
    > się nie da, to spytam jak jest możliwa zmiana podpisu, gdy kobieta zmienia
    > nazwisko gdy wyjdzie za mąż.

    Witam

    Mialem podobna sytuacje z podpisem w Mulitbanku ... dotyczyla podpisu na
    drugu polecenia zaplaty
    ktory wysyla operator komorkowy. No i nic sie nie stalo bo podpis byl inny.
    No byl inny i wogole nie mialem pojecia jak sie podpisalem :) ...
    Ale poszedlem do oddzialu i wypelnilem wniosek o zmianie podpisu :) ... nie
    musialem sie pod nim podpisywac
    poprawnym podpisem zeby zmienic podpis, potwierdzili tylko ze ja to ja i
    zmienilem podpis.
    Swoja droga jak podpisuje sie na potwierdzeniach zaplaty karta w sklepie to
    czasami wale takie kulfony ze nie wiem
    jak oni to potem weryfikuja jako poprawne :)

    Sebastian

  • 53. Data: 2005-04-03 09:00:28
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Seba napisał(a):

> [...]
    > musialem sie pod nim podpisywac
    > poprawnym podpisem zeby zmienic podpis, potwierdzili tylko ze ja to ja i

    W inteligo, z racji braku oddziałów, jest tak:

    w celu zmiany wzoru podpisu Klienta posiadanego przez Bank konieczne
    jest przesłanie na adres korespondencyjny: Inteligo: ul. Wspólna
    47/49, 00-684 Warszawa, oświadczenia o zmianie podpisu (wraz z nowym
    wzorem podpisu) notarialnie poświadczonego.

    > Swoja droga jak podpisuje sie na potwierdzeniach zaplaty karta w sklepie to
    > czasami wale takie kulfony ze nie wiem
    > jak oni to potem weryfikuja jako poprawne :)

    Nie weryfikują. Weryfikuje jedynie sprzedawca.

  • 54. Data: 2005-04-03 11:24:48
    Temat: Re: Zachcia?o mi si? m-banku i teraz nie mog? rozwi?za? umowy
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 01 Apr 2005 21:13:34 +0200, w <m...@d...localdomain>,
    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> napisał(-a):

    > To jest zupelnie inna sprawa, potwierdzenie autentycznosci podpisu
    > na konkretnym dokumencie to nie jest potwierdzenie tozsamosci osoby
    > (albo raczej stwierdzenie).
    > To drugie jest niezbedne do tego pierwszego, owszem.

    To jest stwierdzenie, że dany dokument podpisała dokładnia ta osoba -- żadna
    inna. A więc jest to stwierdzenie, że dany podpis należy do właśniej tej osoby.

  • 55. Data: 2005-04-03 19:07:40
    Temat: Re: Zachcia?o mi si? m-banku i teraz nie mog? rozwiąza? umowy
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl> writes:

    > To jest stwierdzenie, że dany dokument podpisała dokładnia ta osoba -- żadna
    > inna. A więc jest to stwierdzenie, że dany podpis należy do właśniej
    > tej osoby.

    Dokladnie. A wiec dotyczy to podpisu, nie osoby.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 56. Data: 2005-04-04 10:10:06
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 03 Apr 2005 21:07:40 +0200, w <m...@d...localdomain>,

    > Dokladnie. A wiec dotyczy to podpisu, nie osoby.

    Nie.

  • 57. Data: 2005-04-04 12:10:11
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Wojciech Nawara napisał(a):

> [...]
    > 47/49, 00-684 Warszawa, oświadczenia o zmianie podpisu (wraz z nowym
    > wzorem podpisu) notarialnie poświadczonego.

    A w mBanku:

    Uprzejmie informuje, ze zmana podpisu jest mozliwa tylko w przypadku
    zmiany nazwiska klienta.

    Bogdan Bankowy
    St. Inspektor Bankowy
    Biuro Telefonicznej Obsługi Klienta
    BRE Bank S.A. - mBank

  • 58. Data: 2005-04-04 12:12:27
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-04-04, Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:
    > Wojciech Nawara napisał(a):
    >

    > A w mBanku:
    >
    > Uprzejmie informuje, ze zmana podpisu jest mozliwa tylko w przypadku
    > zmiany nazwiska klienta.

    ROTFL :)

    Lubie rozrywkę w postaci czytania przebojów z tym bankiem :)

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 59. Data: 2005-04-04 13:29:43
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    w wiadomości <news:d2rar4$2je$1@news.elsat.net.pl> wstukał:

    > A w mBanku:
    >
    > Uprzejmie informuje, ze zmana podpisu jest mozliwa tylko w przypadku
    > zmiany nazwiska klienta.

    Aha, czyli strata kciuka i konto w mBanku == konieczność zmiany nazwiska...

    --
    Możesz miec problemy z wgraniem sterowników. Informatyk bedzie wiedział jak
    wgrac sterowniki do stacji dyskietek.