  • Data: 2009-05-14 09:11:25
    Temat: Zagrożenia ekologiczne
    Od: "\\n" <n...@m...xy> szukaj wiadomości tego autora

    http://www.dziennik.pl/swiat/article379237/Dzien_bez
    _miesa_przez_krowie_gazy.html

    Pośmiawszy się poczytajmy to (z
    http://www.rp.pl/artykul/2,291142_Tanie_gotowanie__w
    _kartonie.html):

    "Wedle szacunków produkt uboczny procesu trawiennego, jakim jest metan,
    odpowiada za blisko 20 proc. globalnej emisji gazów cieplarnianych. A
    bydło jest jednym z głównych wytwórców tego niechcianego gazu. Zabawny,
    wydawałoby się, problem krowich wzdęć ma już praktyczne reperkusje:
    Estonia wprowadza opłaty dla hodowców bydła za emisję metanu."

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania