  • 1. Data: 2007-10-04 08:28:06
    Temat: Zajętość egzekucyjna a wypłata w mBanku
    Od: dzimi <k...@d...com.pl>

    Witam,

    spotkała mnie nietypowa sytuacja związana z egzekucją na rachunku
    firmowym (mbiznes) oraz rachunku osobistym (ekonto) w mbanku.
    Zgromadzone środki nie są wystarczające na spłatę zobowiązania, więc
    jest dostępne saldo rachunku, jednakże środki na koncie są ujemne. Nie
    mogę wypłacać środków w bankomacie ani też nie mogę dokonywać
    przelewów.
    Czas goni - a firma stać nie może. Nie dostałem żadnej informacji o
    zajętości z żadnego z urzędów.

    Swego czasu podobną sytuację miała moja matka, lecz w banku ING. Tam
    również nie mogła dokonywać przelewów elektronicznie oraz wybierać
    środków w bankomacie.
    Mogła za to dokonywać wypłat w kasie banku.

    Czy w wypadku mbanku jest możliwość wypłat z kasy w centrum finansowym
    mbanku ? (kiosk odpada, gdyż nie ma kasy)

    dzimi

  • 2. Data: 2007-10-04 10:22:53
    Temat: Re: Zajętość egzekucyjna a wypłata w mBanku
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Czy w wypadku mbanku jest możliwość wypłat z kasy w centrum finansowym
    > mbanku ? (kiosk odpada, gdyż nie ma kasy)

> [...]

    nie ma

    wpłać tyle kasy na konto, aby zaspokoić roszczenie i konto zostanie
    odblokowane

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-10-05 21:44:15
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    RobertS pisze:

    > nie ma
    >
    > wpłać tyle kasy na konto, aby zaspokoić roszczenie i konto zostanie
    > odblokowane
    >
    > pozdr.
    > RobertS

    e tam bez przesady

    Reklamacja za bezzasadne zajecie konta osobistego (jesli zajecie dotyczy
    dzialalnosci gospodarczej oraz srodki na koncie nie przekraczaja
    3xsrednie wynagrodzenie w sektorze uprzemyslowionym bez nagrod z zysku,
    co daje chyba > 7500) powinna poskutkowac.
    Jak nie poskutkuje to trzeba mLince/kowi przypomniec prawo bankowe w tej
    materii.
    Kiedys po utarczkach w ING po prostu zanioslem do prokuratury zgloszenie
    o popelnienie przestepstwa przez bank po przez zlamanie prawa bankowego.
    Kopia do banku i po sprawie.
    A zajecie rzecz jasna splacilem.
    Co do mBanku to bylo kiedys 10 zl za realizacje tytulu wykonawczego a
    pozniej zrobili 30 zl. Polecam splacic tytuly z konta osobistego za 0,5
    zł od przelewu (oczywiscie po pomyslnym odblokowaniu) i zgloszenie do
    wlasciwej instytucji celem zdjecia zajecia.

    Powodzenia z BRE ;)

  • 4. Data: 2007-10-06 09:53:28
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    Użytkownik "dwr" <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > RobertS pisze:
    > Kiedys po utarczkach w ING po prostu zanioslem do prokuratury zgloszenie o
    > popelnienie przestepstwa przez bank po przez zlamanie prawa bankowego.
    > Kopia do banku i po sprawie.

    I co na to prokuratura ?