  • 11. Data: 2005-08-04 20:37:25
    Temat: Re: Zakaz uzywania komorki w oddziale banku.
    Od: "waldi" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kubakj" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:5cc5.000003c2.42f22f9d@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > - Bank BPH SA
    > - Poczta Polska (Bank Pocztowy SA) --- tu byli najbardziej zajadliwi
    > (nawet nie
    > dali powiedziec, ze oddzwonie zaraz, jak wyjde z komunistycznego molocha)
    > - BGZ SA
    > - BOS SA
    > - ING BS SA
    > - Kredyt Bank SA
    >
    > Wiecej bankow nie pamietam, lub nie chce pamietac :)
    >
    > Czy ktos tez uraczyl takiej obslugi w innym banku ? Ja szczerze nie
    > doswiadczylem takiego urazu w nielubianym MultiBanku, a szkoda :)

    chyba chodzi o to żeby jakiś wrzeszczący do słuchawki burak nie przeszkadzał
    komuś pracować

    chyba...

  • 12. Data: 2005-08-04 22:47:18
    Od: Dana S <d...@s...poczta.onet.pl>

    waldi wrote:
    > chyba chodzi o to żeby jakiś wrzeszczący do słuchawki burak nie przeszkadzał komuś
    pracować

    Trafiony - zatopiony:)))
    Dana

  • 13. Data: 2005-08-04 23:06:54
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

    > Trafiony - zatopiony:)))
    > Dana

    U mnie w stolicy nie spotkalem takich, ale moze u was na wsi takie "buraki"
    wystepuja i zajebiscie pracownicy niemoga pracowac jak ktos tam gada. U mnie w
    stolicy jakos nikt nie drze sie do sluchawki, a normalnie rozmawia. A jak sie
    zgadaja w kolejce 2 baby i pierdziela na aly oddzial to juz jest OK ? A jak
    zlodziej chcialbym kogos okrasc, to by sam siedzial w oddziale i mogl isc za
    ofiara i dopiero dac znac kumplowi, ze ta i ta babeczka ma worek pinindzy.

  • 14. Data: 2005-08-05 06:27:04
    Od: "gg" <np. osoba@microsoft.com.pl>

> [...]
    komuś pracować
    > U mnie w stolicy nie spotkalem takich,

    LOL - to chyba właśnie o takich chodziło

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 15. Data: 2005-08-05 06:57:39
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 4 Aug 2005 22:37:25 +0200, waldi napisał(a):
> [...]

    [...]

    > chyba chodzi o to żeby jakiś wrzeszczący do słuchawki burak nie
    > przeszkadzał komuś pracować

    Na mój gust chodzi chyba właśnie o to, by w sytuacji gdy ktoś przegina
    i jest za głośny - móc powiedzieć "proszę wyłączyć komórkę, jest zakaz".
    Jakoś wielokrotnie w różnych oddziałach BPH i na poczcie rozmawiałem przez
    telefon (trudno nie rozmawiać, jak się stoi/siedzi godzinę w kolejce :-E)
    i jakoś nikt mi nie robił problemów... Tyle że się nie darłem, starałem się
    być raczej dyskretny ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 16. Data: 2005-08-05 07:10:17
    Od: "Czesław" <c...@o...pl>

> [...]
    >
    > Czy ktos tez uraczyl takiej obslugi w innym banku ? Ja szczerze nie
    > doswiadczylem takiego urazu w nielubianym MultiBanku, a szkoda :)

    czemu to ja nie wiem ha ha , ale podam Tobie niezawodny sposób na pajaca
    zwanego ochroniarzem, stoisz w kolejce, wkurzasz się że właśnie stoisz w tej
    kolejce, dzwonisz, podchodzi umundurowany pajac i każe Ci zakończyć rozmowę...

    Jest na to sposób , bezczelny ale jest to odpowiedź na braki w sprawnym
    funkconowaniu marmurkowych banków, głośno, dobitnie pytasz umundurowanego
    pajaca, dlaczego bank ciebie nie sznuje i zmusza do stania w kolejce, czy jest
    to dobre traktowanie PANA (PANI) KLIENTA ? Twój czas jest cenny a marnujesz go
    w kolejce w źle zoorganizowanym oddziale. Pamiętaj, głośno i dobitnie i patrz
    pajacowi w oczy !

    To działa.

    Miłego dnia.

  • 17. Data: 2005-08-05 07:15:16
    Od: "Olgierd" <o...@p...pl.pl.spam.nie>

    "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl> napisał(a):

    > khm to tak sobie chodzisz po bankach i dzwonisz? :)

    Fakt, dziwnie to wygląda - ta lista ;-)
    Mój bank na szczęście nie ma do mnie pretensji. Ale to ten bank, na który
    malkontent Radek P. najwięcej najeżdża ;)

    --
    Olgierd

  • 18. Data: 2005-08-05 10:13:50
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "kubakj" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > U mnie w stolicy nie spotkalem takich, ale moze u was na wsi takie
    > "buraki"

    A u nas teraz pełno takich "buraków"!!
    Ze stolycy przyjechały!!

  • 19. Data: 2005-08-05 22:46:13
    Od: LM <p...@n...sig>

    Pisze do nas jo44 pamiętnej daty 05-08-05 12:13:

    >A u nas teraz pełno takich "buraków"!!
    >Ze stolycy przyjechały!!

    Spokojnie, wakacje już niedługo się skończą :-)
    Disclaimer:
    Moja opinia nie dotyczy wszystkich mieszkańców stolicy, a jedynie ludzi
    o mentalności takiej, jak przedpiśca mojego przedpiścy.

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 20. Data: 2005-08-06 05:29:49
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

    > khm to tak sobie chodzisz po bankach i dzwonisz? :)
    >

    > GP

    Ludzie do mnie dzwonia i odbieram telefon. Moze dla Ciebie to miec komorke nie
    to samo, co jej uzywac. Fajnie przed kumplami z przed bloku wyglada, tak? A
    gdzie mam uzywac telefonu komorkowego? Tam gdzie mi sie podoba. Na glupiego
    pytanie, madra odpowiedz.