  • 1. Data: 2015-02-03 13:22:47
    Temat: Zakup aukcji firm Irlandia i Australia...
    Od: Jakub <s...@q...com>

    Czesc

    Nigdy nie "gralem na gieldzie" i po prawdzie nie mam zamiaru ;)
    ale mysle o kupnie aukcji kilku firm i zostawienie ich na dluzszy
    czas, az firmy zyskaja na wartosci (albo i nie).

    Drobny problem - na oku mam firmy z Irlandii i Australii.
    Czy ktorys polski dom maklerski umozliwia takie zakupy/sprzedaz?

    Jakub

  • 2. Data: 2015-02-03 13:41:21
    Temat: Re: Zakup aukcji firm Irlandia i Australia...
    Od: "K.B." <b...@w...pl>

    witam
    sprawdz degiro

  • 3. Data: 2015-02-03 14:38:00
    Od: Jakub <s...@q...com>

    Hmm

    Poczytalem troche. Kurde chyba jestem niedzisiejszy - przelewac kase
    jakiejs firmie zalozonej przez kilku Ziutkow. Chyba bym sie bal :)

    Musze to przemyslec, moze jednak isc w chomiki ;)

  • 4. Data: 2015-02-03 16:42:54
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik "Jakub" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Poczytalem troche. Kurde chyba jestem niedzisiejszy - przelewac kase
    > jakiejs firmie zalozonej przez kilku Ziutkow. Chyba bym sie bal :)

    Ajtam. na razie zaszokowali Europę niskimi cenami. Za jakiś czas zaszokują
    klientów niskimi stanami ich rachunków. :)